Dr. Pepper постави световен рекорд в щура рекламна инициатива


Американската безалкохолна напитка Dr. Pepper постави необичаен, забавен рекорд в рамките на рекламна инициатива. От компанията успяха да накарат 169 души във Великобритания да влязат в общи огромни панталони с вида на мъжко бельо, които са известен символ на марката.

Така беше поставен световен рекорд за брой хора, които са успели да влязат в едни  гащи, пишат авторите в drink-brands.com.

Инициативата е била организирана в британския град Съри под мотото „Панталони или награди” (Pants or Prizes). Сред наградите за участниците са били включени HDTV телевизори, както и 400 хил. панталонки на Dr. Pepper в умален размер - същите както огромните, които са били създадени за поставянето на рекорда.

Dr. Pepper е марка, ориентирана към тийнейджърите. С подобни щури инициативи тя опитва да привлече тяхното внимание и да отгледа поколение на верни на напитката купувачи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT
Зеленски отхвърли идеята на Путин за среща в Москва и го покани в Киев
България и НАТО провеждат международно учение за управление при извънредни ситуации
Времето: Предимно слънчево с температури до 33 градуса
Тръмп започна акция срещу имигранти в американския щат Масачузетс
Ако искате да бъдете успешни, трябва да свикенте с дискомфорта
За пръв път в историята хора от общността на ЛГБТ участват официално в поклонение във Ватикана