Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Dr. Pepper постави световен рекорд в щура рекламна инициатива
Американската безалкохолна напитка Dr. Pepper постави необичаен, забавен рекорд в рамките на рекламна инициатива. От компанията успяха да накарат 169 души във Великобритания да влязат в общи огромни панталони с вида на мъжко бельо, които са известен символ на марката.
Така беше поставен световен рекорд за брой хора, които са успели да влязат в едни гащи, пишат авторите в drink-brands.com.
Инициативата е била организирана в британския град Съри под мотото „Панталони или награди” (Pants or Prizes). Сред наградите за участниците са били включени HDTV телевизори, както и 400 хил. панталонки на Dr. Pepper в умален размер - същите както огромните, които са били създадени за поставянето на рекорда.
Dr. Pepper е марка, ориентирана към тийнейджърите. С подобни щури инициативи тя опитва да привлече тяхното внимание и да отгледа поколение на верни на напитката купувачи.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.