Dr. Pepper постави световен рекорд в щура рекламна инициатива


Американската безалкохолна напитка Dr. Pepper постави необичаен, забавен рекорд в рамките на рекламна инициатива. От компанията успяха да накарат 169 души във Великобритания да влязат в общи огромни панталони с вида на мъжко бельо, които са известен символ на марката.

Така беше поставен световен рекорд за брой хора, които са успели да влязат в едни  гащи, пишат авторите в drink-brands.com.

Инициативата е била организирана в британския град Съри под мотото „Панталони или награди” (Pants or Prizes). Сред наградите за участниците са били включени HDTV телевизори, както и 400 хил. панталонки на Dr. Pepper в умален размер - същите както огромните, които са били създадени за поставянето на рекорда.

Dr. Pepper е марка, ориентирана към тийнейджърите. С подобни щури инициативи тя опитва да привлече тяхното внимание и да отгледа поколение на верни на напитката купувачи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Коледните бонуси в Словения стават задължителни
​​​​​​​Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Печалбата на банките у нас нараства с близо 4 на сто на годишна база
Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Лишават принц Андрю от титлите му