Dr. Pepper постави световен рекорд в щура рекламна инициатива

Американската безалкохолна напитка Dr. Pepper постави необичаен, забавен рекорд в рамките на рекламна инициатива. От компанията успяха да накарат 169 души във Великобритания да влязат в общи огромни панталони с вида на мъжко бельо, които са известен символ на марката.

Така беше поставен световен рекорд за брой хора, които са успели да влязат в едни  гащи, пишат авторите в drink-brands.com.

Инициативата е била организирана в британския град Съри под мотото „Панталони или награди” (Pants or Prizes). Сред наградите за участниците са били включени HDTV телевизори, както и 400 хил. панталонки на Dr. Pepper в умален размер - същите както огромните, които са били създадени за поставянето на рекорда.

Dr. Pepper е марка, ориентирана към тийнейджърите. С подобни щури инициативи тя опитва да привлече тяхното внимание и да отгледа поколение на верни на напитката купувачи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Тръмп настоя за прекратяване на огъня между Камбоджа и Тайланд
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда