Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Facebook: Ако харесвате видео, ще виждате повече от него
Алгоритъмът на Facebook продължава да бъде решаващ за маркетинга в социалната мрежа. Компанията на Марк Зукърбърг избира според него какво да виждат потребителите на сайта в нюзфийда си. А те ще виждат все повече видеоклипове.
Това посочва материал на Adweek. Акцентът върху видеото ще се налага, защото все повече рекламодатели се обръщат към този формат като инструмент. Отговорът на Facebook е: "Ако харесвате видео, ще виждате все повече и повече от него“. Включително рекламни клипове.
Социалната мрежа информира, че прегледите на видеоклипове в нея са се удвоили в последните шест месеца. Въпреки че ще доставя повече клипове на хората, показали интерес, тя обещава, че няма да досажда на всички – видеото няма да доминира новинарския поток на потребителите, които не проявяват интерес към него. „Хората, които показват, че гледат клипове от нюзфийда им, трябва да очакват да виждат повече клипове на върха на фийда им“, посочва Facebook в блога си.
Нивото на заинтересованост се определя от това колко често и за колко дълго човек гледа видеото. Досега Facebook следеше само какво „харесва“ потребителят и какво споделя в профила си.
Оценяването се прилага само към клипове, които са създавани в екосистемата на Facebook и не засяга външното съдържание, споделяно в социалната мрежа от YouTube или Vimeo.
Марките в САЩ вече използват видео продукти, публикувани във Facebook. Рекламните им клипове стартират автоматично в нюзфийда на потребителите и се разширяват на цял екран, когато бъдат кликнати. Facebook счита, че тези автоматично тръгващи видеа са прегледана реклама, щом човек ги прехвърли. Освен това компанията подобрява данните, които предлага на собствениците на страници в нея. Миналия месец тя представи нова матрица за измаерване на аудиторията, която посочва кой вид съдържание създава повече ангажираност и колко дълго аудиторията му отделя внимание.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.