Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Facebook и Google увеличиха телевизионната реклама във Великобритания
Телевизионната реклама във Великобритания има рекорден годишен ръст след световната финансова криза. През 2015 г. тв рекламата е била на обща стойност от 5.27 лири, или 7.4 млрд. долара, по данни на Thinkbox - водеща агенция за ТВ маркетинг в Обединеното кралство.
Повишението за годината е от 7,4% спрямо 2014 г. Процентът, който е най-висок след рецесията, се дължи до голяма степен на Facebook и Google. Те похарчиха 60% от собствените си бюджети за маркетинг във Великобритания за реклами в телевизии. Купената от тях реклама е за около 500 млн. лири, посочва Business Insider.
Facebook инвестира в телевизията през 2015 г. повече от всеки нов телевизионен рекламодател - 10,8 млн. лири.
"Телевизионната реклама работи, тя работи по-добре от всичко друго и работи за всички бюджети. Нищо друго няма телевизионния обхват, мащаб и свързване с публиката, на никоя друга форма на рекламиране не се гласува толкова доверие", коментира Линдзи Клей, шеф на Thinkbox. "Рекламодатели от всякакъв мащаб, от глобални технологични компании до местен бизнес, знаят това и гласуваха с техните инвестиции. Онлайн бизнесите разпознават въздействието, което има ТВ реклмирането, и напоследък значително повишиха инвестициите си. Това е нещо, което очакваме да продължи и през 2016 г.", продължава тя.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.