Facebook и Google увеличиха телевизионната реклама във Великобритания

Facebook и Google увеличиха телевизионната реклама във Великобритания

Телевизионната реклама във Великобритания има рекорден годишен ръст след световната финансова криза. През 2015 г. тв рекламата е била на обща стойност от 5.27 лири, или 7.4 млрд. долара, по данни на Thinkbox - водеща агенция за ТВ маркетинг в Обединеното кралство. 

Повишението за годината е от 7,4% спрямо 2014 г. Процентът, който е най-висок след рецесията, се дължи до голяма степен на Facebook и Google. Те похарчиха 60% от собствените си бюджети за маркетинг във Великобритания за реклами в телевизии. Купената от тях реклама е за около 500 млн. лири, посочва Business Insider. 

Facebook инвестира в телевизията през 2015 г. повече от всеки нов телевизионен рекламодател  - 10,8 млн. лири. 

"Телевизионната реклама работи, тя работи по-добре от всичко друго и работи за всички бюджети. Нищо друго няма телевизионния обхват, мащаб и свързване с публиката, на никоя друга форма на рекламиране не се гласува толкова доверие", коментира Линдзи Клей, шеф на Thinkbox. "Рекламодатели от всякакъв мащаб, от глобални технологични компании до местен бизнес, знаят това и гласуваха с техните инвестиции. Онлайн бизнесите разпознават въздействието, което има ТВ реклмирането, и напоследък значително повишиха инвестициите си. Това е нещо, което очакваме да продължи и през 2016 г.", продължава тя. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Израел нанесе удари по ядрени съоръжения и ракетни фабрики в Иран, Техеран обеща да отмъсти
FT: Санкциите започват да тежат върху руската икономика
Теменужка Петкова: Гражданите и бизнеса подкрепят влизането ни в еврозоната
Министърът на отбраната на Германия отхвърли исканията на партията си за промяна на политиката спрямо Русия
Как започва конфликтът между Иран и Израел?
Ryanair ще налага глоби от 500 паунда на пътници със скандално и хулиганско поведение
Колко сериозна е кризата с кадрите в здравеопазването и как може да бъде решена
Тръмп нарече шефа на Фед Джером Пауъл „глупак“ и отново настоя за намаляване на лихвените проценти