Ford рекламира кола, чиито багажник се отваря с крак

Американският автомобилен производител Ford представи в САЩ реклама на новия си модел Escape, която се хареса на аудиторията. Видеото изтъква необичайна за автомобилите особеност. Ford Escape от тази година има голям багажник, който се отваря, когато човек докосне с крак долната, задна част на колата. Тази специална услуга е създадена за хилядите случаи, в които ръцете на човека са заети, а той трябва да отвори багажника и да сложи нещо сравнително голямо вътре.

С практичното си предложение компанията явно успя да грабне зрителите. Рекламата й с багажника в стил "Сезам, отвори се!" стана втория най-гледан ТВ спот в САЩ през третото тримесечие на годината. Това сочат данни на Ace Metrix, която следи успеха на телевизионните кампании, излъчвани в национален ефир в Щатите.

Видеото следва тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Земетресение с магнитуд 8,7 разлюля руския полуостров Камчатка
Цените на лекарствата в евро ще бъдат публикувани още през август
Времето: Топло с валежи в южната и източната част на страната
Половината от учениците в професионалните гимназии са с квалификация, която не се търси на пазара на труда
Борба с ниската раждаемост: Китай въведе годишно плащане по 500 долара „майчински капитал“ на дете
Преговори между САЩ и Китай приключиха без удължаване на търговското примирие, Тръмп ще вземе окончателното решение
Неочакваният печеливш от търговската сделка между САЩ и ЕС
Къде в Европа нетното богатство на хората се е увеличило най-много?