Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ford рекламира кола, чиито багажник се отваря с крак
Американският автомобилен производител Ford представи в САЩ реклама на новия си модел Escape, която се хареса на аудиторията. Видеото изтъква необичайна за автомобилите особеност. Ford Escape от тази година има голям багажник, който се отваря, когато човек докосне с крак долната, задна част на колата. Тази специална услуга е създадена за хилядите случаи, в които ръцете на човека са заети, а той трябва да отвори багажника и да сложи нещо сравнително голямо вътре.
С практичното си предложение компанията явно успя да грабне зрителите. Рекламата й с багажника в стил "Сезам, отвори се!" стана втория най-гледан ТВ спот в САЩ през третото тримесечие на годината. Това сочат данни на Ace Metrix, която следи успеха на телевизионните кампании, излъчвани в национален ефир в Щатите.
Видеото следва тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.