Gap рекламира с танци есенната си деним колекция
Модната марка Gap напълно възприема завръщането на широките дрехи, част от по-голямото възраждане на стиловите тенденции, фокусирани върху външния вид, който е бил популярен през 90-те години и време, когато марката стоеше като много по-значима културна сила. За да покаже есенна деним колекция, подчертаваща широките кройки, търговецът привлече поп изпълнителят Трой Сиван, натрупал над 39 милиона последователи в социалните си канали, предава Marketing Dive.
Клипът „Get loose“ показва Сиван и групата CDK Company, докато танцуват в ритъма на „Funny Thing“, песен на Thundercat, станала вирусна от социалните медии. Хореографията на Серхио Рейс, който преди това е работил със Сиван по хитови песни като „Rush“, подчертава широките дрехи на Gap.
Рекламите показват облекло, включително мъжките Baggy Jean, Supima Relaxed Tee и Loose Cargo Jean от 90-те. Колекцията вече е достъпна в магазините и онлайн, докато Сиван подготвя плейлист в магазина, който ще бъде достъпен в Spotify. Рекламата е видима в дигитални, печатни, външни, видео, социални и собственост на Gap канали от 21 август.
В изявление за пресата главният изпълнителен директор на Gap Марк Брейтбард описа „Get loose“ като честване на 55-годишната история на търговеца на дребно в деним и начин да се използва модата като средство за себеизразяване и забавление.
Изборът на Gap от посланици на знаменитости и натоварени с танци реклами е част от маркетинга на търговеца на дребно към хората от поколението Z, кохорта, която гравитира към бързата мода и задгранични конкуренти като Shein.
Gap Inc. отчете ръст на нетните продажби от 3,4% на годишна база до 3,4 милиарда долара през Q1, знак за положителен импулс след назначаването на Ричард Диксън за главен изпълнителен директор миналия август.
Източник: Питър Адамс за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.