GAP връща старото си лого заради онлайн протест

GAP връща старото си лого заради онлайн протест

Американският производител на облекло GAP промени предложението си за ново лого седмица след като то беше разкритикувано в интернет, съобщи BBC.

Оригиналното лого на компанията, което се използва повече от 20 г., е съставено от син квадрат с надпис от бели букви вътре в него.

Наското компанията реши да поднови корпоративния си имидж и да се ребрандира. Затова създаде ново лого – черен надпис на бял фон GAP с малък тъмно син квадрат в горния му десен край.

Потребителите в интернет атакуваха новото лого в социалните мрежи и онлайн форумите. Повече от 2000 коментара бяха публикувани в профила на GAP във Facebook. Много хора настояваха да се върне старото познато лого на компанията.

В следствие на масовия протест президентът на северноамериканската компания, Марк Хансен, заяви, че мнението на клиентите е най-важно и това, че те са решили да го изразят ще има реален ефект. Затова старото лого ще бъде върнато.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ