Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|GAP връща старото си лого заради онлайн протест
Американският производител на облекло GAP промени предложението си за ново лого седмица след като то беше разкритикувано в интернет, съобщи BBC.
Оригиналното лого на компанията, което се използва повече от 20 г., е съставено от син квадрат с надпис от бели букви вътре в него.
Наското компанията реши да поднови корпоративния си имидж и да се ребрандира. Затова създаде ново лого – черен надпис на бял фон GAP с малък тъмно син квадрат в горния му десен край.
Потребителите в интернет атакуваха новото лого в социалните мрежи и онлайн форумите. Повече от 2000 коментара бяха публикувани в профила на GAP във Facebook. Много хора настояваха да се върне старото познато лого на компанията.
В следствие на масовия протест президентът на северноамериканската компания, Марк Хансен, заяви, че мнението на клиентите е най-важно и това, че те са решили да го изразят ще има реален ефект. Затова старото лого ще бъде върнато.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.