Goldman Sachs гради репутация наново с ребрандиране

Goldman Sachs гради репутация наново с ребрандиране

След като отнесе няколко глоби и беше обвинена в измама, инвестиционната банка Goldman Sachs реши да направи всичко възможно, за да поизчисти репутацията си. Банката ще гради наново доброто си име с рекламна кампания, която акцентира върху работата й с фирми за производство на възобновяема енергия и върху откриването на работни места.

Goldman Sachs започна работата по подобряването на имиджа си с печатна реклама, поместена в Wall Street Journal, пише AdvertisingAge. (Можете да я видите вдясно от този текст.) Рекламата е официалният старт на предстояща, упорита PR кампания от страна на финансовата институция през следващите месеци.  

Партньори в нелеката задача остават Y&R и Ogilvy, които и досега се грижеха за имиджа на банката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ