Goldman Sachs гради репутация наново с ребрандиране

Goldman Sachs гради репутация наново с ребрандиране

След като отнесе няколко глоби и беше обвинена в измама, инвестиционната банка Goldman Sachs реши да направи всичко възможно, за да поизчисти репутацията си. Банката ще гради наново доброто си име с рекламна кампания, която акцентира върху работата й с фирми за производство на възобновяема енергия и върху откриването на работни места.

Goldman Sachs започна работата по подобряването на имиджа си с печатна реклама, поместена в Wall Street Journal, пише AdvertisingAge. (Можете да я видите вдясно от този текст.) Рекламата е официалният старт на предстояща, упорита PR кампания от страна на финансовата институция през следващите месеци.  

Партньори в нелеката задача остават Y&R и Ogilvy, които и досега се грижеха за имиджа на банката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерът на опозицията в Турция: Събрани са над 25 млн. подписа в подкрепа на кандидатурата на Екрем Имамоглу за президент
На днешната дата, 14 декември. Имен ден празнуват Снежана, Снежа, Снежанка
Какво можем да научим за лидерството от шефовете на JP Morgan, Netflix и Nasdaq?
Шефът на Бундесбанк се е прицелил в председателския пост на ЕЦБ
Цитат на деня
Археолози: Римската окупация е донесла нови болести в Британия
Първите климатични мигранти пристигат в Австралия от потъващия Тувалу в Южния Пасифик
Беларус освободи Nобелов лауреат и опозиционери в замяна на облекчаване на санкции от САЩ