Goldman Sachs гради репутация наново с ребрандиране

Goldman Sachs гради репутация наново с ребрандиране

След като отнесе няколко глоби и беше обвинена в измама, инвестиционната банка Goldman Sachs реши да направи всичко възможно, за да поизчисти репутацията си. Банката ще гради наново доброто си име с рекламна кампания, която акцентира върху работата й с фирми за производство на възобновяема енергия и върху откриването на работни места.

Goldman Sachs започна работата по подобряването на имиджа си с печатна реклама, поместена в Wall Street Journal, пише AdvertisingAge. (Можете да я видите вдясно от този текст.) Рекламата е официалният старт на предстояща, упорита PR кампания от страна на финансовата институция през следващите месеци.  

Партньори в нелеката задача остават Y&R и Ogilvy, които и досега се грижеха за имиджа на банката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Как да говорите с авторитет?
Мерил Стрийп: Не оставяйте пречките да ви смажат. Никога не е късно за завръщане
Скрита климатична промяна може да е подтикнала епичните тихоокеански плавания преди 1000 години
Цените на колите падат заради градушката в София
Родените през декември може да доживеят до 105 години