Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Goldman Sachs гради репутация наново с ребрандиране
След като отнесе няколко глоби и беше обвинена в измама, инвестиционната банка Goldman Sachs реши да направи всичко възможно, за да поизчисти репутацията си. Банката ще гради наново доброто си име с рекламна кампания, която акцентира върху работата й с фирми за производство на възобновяема енергия и върху откриването на работни места.
Goldman Sachs започна работата по подобряването на имиджа си с печатна реклама, поместена в Wall Street Journal, пише AdvertisingAge. (Можете да я видите вдясно от този текст.) Рекламата е официалният старт на предстояща, упорита PR кампания от страна на финансовата институция през следващите месеци.
Партньори в нелеката задача остават Y&R и Ogilvy, които и досега се грижеха за имиджа на банката.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.