Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Google купи фирма за борба с фалшивите кликвания върху реклами
Гигантът в интернет търсенето Google продължава усилията си да предоставя на марките реална информация за ефективността на рекламите им в интернет. Компанията купи лондонската фирма Spider.io, чиито софтуер открива вирусни програми, които се настаняват в компютрите на хората без самите потребители да подозират и генерират лъжливи кликвания върху реклами.
Параметрите на сделката не са официално обявени. По-рано авторът на Business Insider Джим Едуардс представи в материал бизнеса на Spider.io. От текста му става ясно, че компанията е специализирана в борбата с измамата с кликване в интернет, от която страдат заради заблуждаваща информация рекламодателите. Смята се, че в глобален план компаниите губят около 7 милиона долара месечно заради т.нар. ботове – мрежи от PC-та, заразени със зловредния софтуер, генериращ изкуствени кликвания. Ботнет контролерите могат да продават „армии” от инфектирани PC-та на всеки, който иска да се сдобие с „невероятен” интернет трафик, т.е. на неетични към рекламодателите уеб издатели, които предлагат реклама, но всъщност зад интеракциите не стоят реални потребители.
Spider.io успешно преследва фалшивите кликвания със софтуера си, въпреки че това е доста трудно, защото „ботовете” копират истинските браузинг навици на поведение на хората и кликванията им силно наподобяват реалните действия на потребителите. След постиженията на лондонската фирма се включва това, че тя се сдоби с копие на Zeus ("Зевс" - англ.ез.) – софтуер, който се внедрява в системата на компютрите и посещава сайтове и кликва върху реклами без собственикът на компютъра да има представа. Прави го чрез отворен, но невидим за човека прозорец в браузъра Internet Explorer. Spider.io твърди, че около 3.6 милиона PC-та в САЩ са заразени с този софтуер и заблуждават рекламодателите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Икономика |Путин забрани чуждестранни кораби да влизат в руски пристанища без съгласие на службата за сигурност
Свят |Най-опасният престъпник на Еквадор беше предаден на властите в САЩ
Свят |Априлският Великден удвои печалбата на най-големия нискотарифен авиопревозвач в Европа
Компании |Полша откри най-голямото находище на нефт и газ в страната
Икономика |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 21 до 27 юли
Хороскоп |Milliyet: Туристите в Турция са предупредени за риск от инфекция с опасни бактерии
Свят |Футболната легенда Пол Гаскойн е хоспитализиран в безсъзнание
Свят |Екстремни жеги: Гърция се готви за шест поредни дни с температури до 43 градуса
Свят |Светът на парите: Днес всички искат да са банки, а това не се харесва на банките
Финанси |Търговският министър на САЩ: 1 август е твърд краен срок за влизане в сила на митата
Икономика |Властите в Афганистан задържаха десетки млади жени за нарушения на нормите за облекло
Свят |Financial Times: Екстремните жеги вдигат на цените на храните и подхранват инфлацията
Икономика |

Коментари
Няма въведени кометари.