Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Google купи фирма за борба с фалшивите кликвания върху реклами
Гигантът в интернет търсенето Google продължава усилията си да предоставя на марките реална информация за ефективността на рекламите им в интернет. Компанията купи лондонската фирма Spider.io, чиито софтуер открива вирусни програми, които се настаняват в компютрите на хората без самите потребители да подозират и генерират лъжливи кликвания върху реклами.
Параметрите на сделката не са официално обявени. По-рано авторът на Business Insider Джим Едуардс представи в материал бизнеса на Spider.io. От текста му става ясно, че компанията е специализирана в борбата с измамата с кликване в интернет, от която страдат заради заблуждаваща информация рекламодателите. Смята се, че в глобален план компаниите губят около 7 милиона долара месечно заради т.нар. ботове – мрежи от PC-та, заразени със зловредния софтуер, генериращ изкуствени кликвания. Ботнет контролерите могат да продават „армии” от инфектирани PC-та на всеки, който иска да се сдобие с „невероятен” интернет трафик, т.е. на неетични към рекламодателите уеб издатели, които предлагат реклама, но всъщност зад интеракциите не стоят реални потребители.
Spider.io успешно преследва фалшивите кликвания със софтуера си, въпреки че това е доста трудно, защото „ботовете” копират истинските браузинг навици на поведение на хората и кликванията им силно наподобяват реалните действия на потребителите. След постиженията на лондонската фирма се включва това, че тя се сдоби с копие на Zeus ("Зевс" - англ.ез.) – софтуер, който се внедрява в системата на компютрите и посещава сайтове и кликва върху реклами без собственикът на компютъра да има представа. Прави го чрез отворен, но невидим за човека прозорец в браузъра Internet Explorer. Spider.io твърди, че около 3.6 милиона PC-та в САЩ са заразени с този софтуер и заблуждават рекламодателите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Румъния: САЩ намаляват военното си присъствие на Източния фланг на НАТО
Свят |Модерната търговия у нас – над 6 млрд. лв. инвестиции за 15 години
Бизнес |Ръст на борсите в Европа, фокусът е върху корпоративните отчети и решението на Фед за лихвите
Финанси |Foxconn ще внедри хуманоидни роботи в завода си за AI сървъри в Хюстън
Компании |ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Финанси |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Политика |Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Политика |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |Силните финансови отчети в технологичния сектор успокояват опасенията от AI балон
Финанси |Бизнес перспективи: AI и онлайн пазаруването или как се пристрастяваме към Shein и Temu
Бизнес |Времето: Слънчево с температури до 21 градуса
България |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.