Google+ стана самотен остров

Google+ стана самотен остров

Социалната мрежа Google+ се превърна в изоставено поле в интернет пространството. Тя опустя дотолкова, че големи брандове не са обновявали профилите си в нея от месеци, въпреки че са много активни другаде, пише Business Insider. Две години след като я създаде, Google Inc. се бори да спечели в нея присъствието на марки и фирми, които са сред най-лоялните клиенти на основната й услуга с интернет търсенето.

За да просъществува, Google+ е изправена пред нелеката задача да привлече присъствието на множество фирми. Не е достатъчно само да е стъпила върху световноизвестното име на търсачката. Потребителите, които се регистрираха в нея, отдавна очакват нещо да им се случи. Да следват някого, да коментират публикации. Да получават информация от любимите си марки. Развитието в Google+ обаче е твърде бавно. Конкурентни услуги от Twitter и Amazon.com Inc. отнемат от вниманието към нея. Тези фирми се справят все по-добре в привличането на корпоративното внимание на рекламодателите и в борбата за големите маркетинг бюджети.

Най-големият проблем на Google+ остава, че потенциалните й клиенти и посетители използват Twitter и Facebook и стоят в тях много по-дълго. Тя набра около 135 милиона потребители, които я използват активно. 500 милиона души са си направили акаунт в нея на някакъв етап, след като бе открита за ползване през юни 2011 г., по информация на Google. Facebook, за сравнение, има 1,1 милиард потребители, които влизат в него поне веднъж месечно. Twitter има 200 милиона.

72% от 100-те най-ценни глобални марки според Millward Brown са имали присъствие в Google+ през 2012 г. 87% от тях са били и във Facebook. 40% от брандовете, регистрирани в Google+, не са публикували съдържание в нея от свое име никога или са го правили, но рядко.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ