Honda съживява легенди на Формула 1 в нова, емоционална реклама

Honda съживява легенди на Формула 1 в нова, емоционална реклама

Honda привлича феновете около автомобилните състезания във Формула 1 с нова емоционална кампания, озаглавена „Unstoppable Dreams“, пише Marketing Dive. 

Ключът към кампанията е 60-секунден спот, включващ емблематични пилоти от F1, включително покойния Аертон Сена и настоящия световен шампион на FIA във Формула 1 Макс Верстапен. Спотът е разказан от Джон Сина, който е „официалният глас“ на марката Honda, във формат на обратен стихотворен разказ, в който редовете, разказващи провалите, са обърнати, за да разкажат история за триумф.

Кампанията стартира на 6 октомври по време на предаването „Футбол в неделя вечер“ и ще обхване няколко канала. Спотът ще продължи да се излъчва по време на бъдещите мачове на Националната футболна лига и колежанския футбол, заедно с откриването на предстоящия сезон на НБА. Освен това Honda ще служи като основен спонсор в САЩ на рекламно поддържания план на Netflix за пускането на „Senna“ и ще бъде част от F1 Las Vegas Takeover през ноември. 

„Тази нова кампания на Honda доставя успокояващо послание за това как решителността и вярата в себе си могат да доведат до ярък триумф“, казва Фил Хруска, старши мениджър, автомобилен маркетинг, American Honda, в изявление.

В спота са представени емблематични автомобили на Honda, включително победителят във Формула 1 от 1992 г. McLaren Honda MP4/7A, управляван от Сена, и шампионата на FIA Формула 1 2021 г. Red Bull Racing Honda RB16B, управляван от Верстапен. Допълнителните продукти включват Honda eVTOL (електрически самолет с вертикално излитане и кацане) и Honda хибридно-електрически Prelude Concept.

Източник: Marketing Dive 

Превод и редакция: Нели Тодорова                               

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ