Iron Maiden и Boeing - едно страхотно партньорство


Асоциирането на марки със звезди е един от най-успешните видове сътрудничество в наши дни. То обаче не е съвсем подходящо за всеки бранд. 

Специфична е ситуацията при индустриалния производител на самолети Boeing, който трябва да рекламира неща като капацитета на карго превозите си, дължината на полетите и издръжливостта. Въпреки това компанията показа, че всеки рекламодател, независимо от индустрията, може да създаде страхотно рекламно партньорство, стига да бъде направена инициативата добре и изборът да е правилен.

Boeing заложи на легендарните Iron Maiden. Преди няколко седмици един от самолетите му - 747-400, се приземи в завода за конструиране на самолетите му в Еверет, Вашингтон, нарисуван с култовите символи на метъл бандата. Но това не беше всичко. Самолетът беше управляван не от кого да е, от капитан... Брус Дикинсън. 

Дикинсън е известен като фронтмен на Iron Maiden - британската хеви метъл група, продала над 90 милиона записа в рамките на четири десетилетия. Но 57-годишният Дикинсън може и друго трудно нещо, освен пеенето. От 90-те години той има лиценз за управление на самолет и е и пилот. Iron Maiden сега има турне на 6 континента в 35 града в боинга 747 и Дикинсън пилотира. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Израелският президент призова за глобална борба с антисемитизма
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
Австралийският премиер Антъни Албанезе беше освиркан на възпоменанието за жертвите на атаката в Бондай