Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|JP Morgan Chase рекламира излизането от кризата
"Да си лидер означава да се движиш бързо. Когато икономиката в страната рухна, JP Morgan Chase създаде нови офиси, за да работи персонално със собствениците на къщи. След 2009-а помогнахме на близо 200 хил. американци да задържат домовете си. Протягаме ръка към малкия бизнес…"
Това гласи последната популярна реклама на американския банков гигант JP Morgan Chase.
Филмът се завъртя в ефира на телевизиите в САЩ през този месец. Той е със заглавие "Промяната" и е дело на криейтив агенция Mcgarry Bowen, Ню Йорк и по-точно на американския режисьор с псевдонима Psyop. В създаването на рекламата е използвана модерна технология за 3D анимация, която кара книгата на американската история да оживее.
Psyop се нагърбва с трудната задача да внуши, че една голяма банкова институция може да бъде "топла" и симпатична, отбелязват специалистите от stashmedia.tv. В сюжета на анимацията той използва елегантен преход на прелистване. И представя един мълчалив свят в светла палитра, показан чрез идеята на приказното изскачане от историческата книга.
Рекламата на JP Morgan можете да видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.