Как B2B марките включват генеративен AI (Инфографика)

Как B2B марките включват генеративен AI (Инфографика)

Въпреки че генеративният AI е технологичната тенденция на момента, данните показват, че много B2B организации все още се колебаят да внедрят инструменти за генериране на AI в мащаб.

Това показва скорошно проучване, проведено от Bain and Company, което включва отговори от над 1000 B2B професионалисти по отношение на това как техните организации използват AI в своя работен процес.

Резултатите предполагат, че може да има повече възможности за ефективност от AI, когато се използва по по-целенасочен, премерен начин, и че B2B марките все още не са намерили най-добрия начин за интегриране на такива инструменти.

За повече информация разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Киев: Русия е струпала 110 000 войници близо до стратегически важен украински град
В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Путин е готов да съкрати военните разходи на Русия на фона на опасенията от рецесия
Финансовият министър иска криминализиране на подпомагането на деца за участие в онлайн залагания
Тръмп прекрати търговските преговори на САЩ с Канада, помрачавайки надеждите за нови споразумения
Джеф Безос се ожени за Лорън Санчес на пищна церемония във Венеция
Променят движението в центъра на София до 8 юли заради протести срещу еврото
Футболната звезда Килиан Мбапе подаде жалба в прокуратурата за морален тормоз в ПСЖ