Как B2B марките включват генеративен AI (Инфографика)

Как B2B марките включват генеративен AI (Инфографика)

Въпреки че генеративният AI е технологичната тенденция на момента, данните показват, че много B2B организации все още се колебаят да внедрят инструменти за генериране на AI в мащаб.

Това показва скорошно проучване, проведено от Bain and Company, което включва отговори от над 1000 B2B професионалисти по отношение на това как техните организации използват AI в своя работен процес.

Резултатите предполагат, че може да има повече възможности за ефективност от AI, когато се използва по по-целенасочен, премерен начин, и че B2B марките все още не са намерили най-добрия начин за интегриране на такива инструменти.

За повече информация разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Бюджет 2026 ще бъде оттеглен и преработен
The Wall Street Journal: Германия има 1200 страници таен план за война с Русия
На фона на скандали и протести: Бюджетите на ДОО и Здравната каса минаха през комисия в НС
Стрелба близо до Белия дом, двама военнослужещи от Националната гвардия са в критично състояние
Премиерът за оттегления бюджет: Имаме достатъчно време през декември
Ако нямате сериозен провал зад гърба си, не сте готови да водите
Китай предупреждава за рискове от ядрен конфликт, след като Тръмп нареди провеждането на ядрени опити
Мерц: Путин няма как да излезе успешно от войната в Украйна