Как B2B марките включват генеративен AI (Инфографика)

Как B2B марките включват генеративен AI (Инфографика)

Въпреки че генеративният AI е технологичната тенденция на момента, данните показват, че много B2B организации все още се колебаят да внедрят инструменти за генериране на AI в мащаб.

Това показва скорошно проучване, проведено от Bain and Company, което включва отговори от над 1000 B2B професионалисти по отношение на това как техните организации използват AI в своя работен процес.

Резултатите предполагат, че може да има повече възможности за ефективност от AI, когато се използва по по-целенасочен, премерен начин, и че B2B марките все още не са намерили най-добрия начин за интегриране на такива инструменти.

За повече информация разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украинските мъже на възраст между 18 и 22 години вече ще могат да преминават свободно държавната граница
Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Забраната за смарт устройства в клас влиза в сила от ноември
Анализ на холдинга: БДЖ вози все по-малко пътници и товари, приходите са с 8% по-ниски
„Диамантеният крал“ и последен романтичен партньор на Жаклин Кенеди почина на 95 г.
Турците губят доверие към Запада, виждат в Израел най-голямата заплаха
Германия предупреждава за предстоящ колапс в пивоварната индустрия на страната
Пантерата се завърна: Забелязаха я в село край Тутракан