Как да инвестирате в растежа на бизнеса въпреки несигурната икономика

Как да инвестирате в растежа на бизнеса въпреки несигурната икономика

Настоящото състояние на съюза причинява икономически стрес за предприемачите. Икономиката се оказва нестабилна и несигурна. Колективното затягане на портфейлите кара много потребители да затягат портфейлите си, което кара собствениците на бизнес да се оттеглят от маркетинговите си усилия. Това обаче е перфектната възможност да преосмислите стратегиите си и да се възползвате от пропуските на пазара.

Моята клиентска база споделя това мнение и първата им реакция е да намалят разходите и да затегнат портфейлите си, пише Джули Локун в статия за Entrepreneur. Като се задълбочим в този начин на мислене, ефектът на постепенното намаляване на разходите ще бъде голяма грешка, тъй като ще повлияе на дълготрайността на това финансово отклонение. Този ефект на постепенното намаляване ще се просмуче във всеки пазарен сектор и ще доведе до задушаване на много нови и бъдещи предприемачи.

Това е моментът да инвестирате в авторитета на вашата марка. В момента има възможност за разширяване на растежа, обхвата и капитала чрез разпределяне на ресурси с ясни стратегии. Докато конкуренцията ви се свива, вие можете да се разширите. Една от моите клиентки, пише авторката на статията, Дебора Грифитс от Broken to Boldness, коучинг компания, която помага на жени след развод да напишат своите истории, първоначално не е била склонна да инвестира пари в бизнеса си.

Грифитс каза, че първоначално е била нервна да инвестира в марката си, защото не е вярвала, че ще има възвръщаемост на инвестицията. Тя не е смятала, че харченето на пари е необходимо, за да се печелят пари, но след като е предприела малки стъпки за разширяване на обхвата си чрез платформи за генериране на лийдове и реклама в социалните медии, тя каза, че резултатите вече се оказват плодотворни.

Подкрепям проактивен подход за разпределяне на маркетингови средства за платформи за генериране на лийдове, като Thumbtack или платформи за социални медии, за да съживи клиентската си база. Тя видя възможността да изгради силен глас на пазара си, докато други се отдръпваха. С прецизност ние подредихме марката ѝ чрез реклама във Facebook, инвестиране в срещи и закупуване на медийни позиционирания, което я разпозна като авторитет. Този модел „плащане за игра“ вече се отплаща с дивиденти.

Ето как можете да изградите клиентската си база още днес.

Първи съвет: Важно е да разберете клиентската си база, преди да инвестирате в различни платформи. Разберете какви са техните проблеми и се задълбочете в тяхната психика.

Нека се задълбочим в това и се запитаме:

  • Кой е вашият желан клиент?
  • Какво ги държи будни през нощта?
  • На колко години са?
  • Мъже или жени ли са?
  • Къде пазаруват?
  • Имат ли семейство?
  • Какво работят?
  • Къде живеят?
  • Какви са доходите им?

След като имате представа за това кой е вашият идеален клиент, напишете едно или две ясни изречения, за да опишете този човек.

Например: Моят идеален клиент е 40-50-годишна жена, която е либерална във възгледите си, обича да помага на хората след развод, силна личност е и е преминала през огромна травма. Тя е излекувана и иска да помогне на други жени да споделят своите истории за травма, за да триумфират, но не знае как да намери клиенти.

Сега, след като разбирате коя е вашата аудитория, запитайте се: „Къде живеят?“ Прекарват ли време в Pinterest, Facebook, Instagram и на събития на живо? Посещават ли срещи? Следват ли емблематични лидери на мисълта като Габи Бърнстейн или Тони Робинс?

След като се съсредоточите върху това къде се събират, инвестирайте пари в тази платформа. Можете да бъдете хипер-таргетирани и да развиете своята ниша, когато другите са оскъдни с ресурсите си. Това е възможност за вас да доминирате аудитория, докато другите правят крачка назад.

Втори съвет: Докато инвестирате едностранно в различни платформи, не забравяйте силата на връзките с обществеността. Увеличете авторитета си в по-широк мащаб и използвайте експертния си опит отвъд социалните медии. Връзките с обществеността развиват вашата марка в масмедиите.

Имате силата да бъдете свой собствен PR професионалист и да разпространявате мъдростта си на по-големи платформи. Масмедиите се нуждаят от цитати от експерти. Използвайте инструменти като Qwoted или Featured, за да бъдете представени в издания като USA Today, Inc., Psychology Today и други. Просто трябва да създадете силен профил и да се представите на журналисти на тези платформи.

Не забравяйте силата на прессъобщението за изграждане на вашия авторитет. Писането на прессъобщение е лесен начин да достигнете до местните новинарски издания. Това съобщение трябва да бъде въздействащо и достойно за новина. Ако видите проблем, който засяга хората във вашата общност, пишете за него и използвайте знанията си, за да предложите решение. Прессъобщението трябва да бъде кратко и с ясен призив за действие.

Инвестирайте в информационна новинарска агенция, която разпространява вашето прессъобщение в по-широк регион, като например EIN Newswire. Информационната агенция е мощен инструмент за незабавно разпространение на вашето послание до големи медии. Просто качвате статията си на сайта, натискате бутон и в рамките на часове новинарски издания като NBC, FOX и подобни дигитални издания ще отразят вашата история.

Инвестирането в прессъобщение увеличава авторитета на вашия домейн и може да се използва постоянно, за да докажете, че сте експерт в своята област. Прессъобщението подобрява вашето SEO, позволява индексиране в Google News, дава валидиране от трети страни и дългосрочна откриваемост.

Независимо дали сте доставчик на услуги, самостоятелен предприемач, създател на съдържание или се занимавате със странична дейност, инвестирането в дигитални платформи и изграждането на вашия авторитет е наложително. Времето за удар е сега. В крайна сметка, късметът е на страната на смелите.

Източник: Джули Локун, доктор по право и основател на The Mediacasters, за entrepreneur.com. Джули е автор на 4 бестселъра за предприемачество и е водеща на три подкаста.

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ