Козметичната марка на Селена Гомез стартира първата си глобална кампания

Козметичната марка на Селена Гомез стартира първата си глобална кампания

Rare Beauty, козметичната марка, основана от певицата и актьор Селена Гомез, стартира първата си глобална кампания, озаглавена „Every Side of You“, предава Marketing Dive.

„Every Side of You” е част от платформата на марката “Love Your Rare”. Ключът към кампанията е 60-секунден спот, озвучен от Гомес, който включва разнообразен актьорски състав, споделящ моменти на уязвимост и увереност. Видеото завършва с посланието „Да бъдеш Rare означава да обичаш всичко в себе си“.

Кампанията е създадена с Fred & Farid Лос Анджелис и обхваща социални медии, външна реклама, локации на Sephora, свързана телевизия, инфлуенсър маркетинг и платен дигитален маркетинг. Усилието може да стимулира растежа на младата марка, която вече е любима сред хората от поколението Z.

Марката Rare Beauty, лансирана през 2020 г., вече е успешна и помогна на своята основателка Селена Гомез да стане милиардер по-рано тази година. Доставчикът на грим е и втората най-популярна козметична марка сред поколението Z, според последното проучване на Piper Sandler Taking Stock with Teens, нареждайки се след E.l.f. Cosmetics и пред Maybelline.

Заедно с платените медии, кампанията ще предложи на феновете на марката шанса да се ангажират с ексклузивно съдържание. Кампанията на Rare Beauty допълнително демонстрира връзките си с каузите за психично здраве, аспект от бизнеса, който може да бъде привлекателен за млади потребители като Gen Z. Rare Beauty дарява 1% от годишните си продажби на Rare Impact, инициатива за социално въздействие, която има за цел да разшири психичните здравни услуги за необслужвани общности.

Rare Beauty е сред морето от нововъзникващи и основани от знаменитости козметични марки, включително R.e.m. на Ариана Гранде. Beauty и Fenty Beauty на Rihanna, които предизвикаха гиганти като Estée Lauder и L’Oréal. По-старите марки съответно се стремят да се ангажират с по-младите поколения чрез освежени маркетингови стратегии. Например, Maybelline New York наскоро върна „Maybe It’s Maybelline“ като джингъл, пригоден за социалните медии. 

Източник: Джесика Дейо за Marketing Dive 

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                      

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бонусът на Дивия запад: Рио де Жанейро дава парични награди на полицаите за убити престъпници
Володимир Зеленски: Русия атакува тази нощ Украйна с около 500 дрона и 40 ракети
Желязков пред Тръмп: Стратегическото партньорство е ключово за развитието на отношенията ни
На днешната дата, 28 септември. Рождениците днес
Италия ще защитава световната си титла във волейбола срещу България
САЩ ще разсекретят документи за мистериозното изчезване на една от първите жени пилоти
Дронове са забелязани близо до най-голямата военновъздушна база на Дания
Гърция се готви за бури и наводнения заради рязко влошаване на времето