Lexus използва генеративен изкуствен интелект за нов празничен спот
Lexus дебютира с празничен маркетингов проект, създаден с генеративен изкуствен интелект, предава Marketing Dive.
Видеото на луксозния автомобилен производител „Built for Every Kind of Wonder“ показва сюрреалистични сезонни образи, включително ски писта, издигаща се в небето като океанска вълна, преди да разкрие, че тези фантазии произтичат от ума на дете, което се взира в снежна топка и си представя световете, които се крият в нея.
Разработен съвместно с AKQA, филмът на марката ще се появи в собствените дигитални и социални канали на Lexus в Европа, Близкия изток и Африка. Все повече маркетолози тестват границите на генеративния изкуствен интелект във видео съдържанието, въпреки че потребителското настроение към технологията остава противоречиво.
Lexus предизвика AKQA да види къде изкуственият интелект може да се впише в зимните промоции на автомобилния производител, според пресматериали, и беше впечатлен от резултатите. Генеративният изкуствен интелект е позициониран като помощник на марките да реализират по-ефективно сложни и скъпи снимки, въпреки че резултатите често трябва да бъдат усъвършенствани с човешко участие.
„Филмът върши фантастична работа, като използва силните страни на изкуствения интелект, за да създаде магически свят, който се съчетава перфектно с нашето позициониране „създаден за всякакъв вид чудо. Вече очакваме с нетърпение следващия ни съвместен проект“, каза Руди Боуман, мениджър на марките и комуникациите на Lexus EMEA, в изявление.
В САЩ Lexus отново провежда дългогодишната си кампания „December to Remember“ („Декември за спомен“) с емоционално заредени реклами, които показват различни поколения от едно семейство, обединено от марката около празниците.
Източник: Питър Адамс за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.