Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Mercedes спасява света от Хитлер в нова, скандална реклама
Експериментално рекламно видео за Mercedes, изработено по проект на студенти от немската филмова академия в Лудвигсбург, привлече вниманието в мрежата с провокативната си идея.
Скандалният филм е замислен да популяризира иновативна технология в автомобилите на немския бранд, която помага за предотвратяването на инциденти, посочват руските наблюдатели от AdmeRu. Описанието на технологията е "разпознава опасността преди да е възникнала". Младите автори тръгват от него и измислят сюжета на рекламата с идеята да накарат зрителя да се замисли какво би се случило, ако можехме да преобърнем историята.
Видеото не е изработено по поръчка на автомобилната компания и не е свързано с корпоративните й политики и ценности, посочва описанието му в YouTube. То е провокация, която все пак успя да привлече вниманието на повечето водещи сайтове за новини от света на рекламата. Мнозина твърдят, че макар че е с брутален завършек и не се препоръчва за гледане на всеки, то все пак поставя философския въпрос "Ами, ако...?" и е професионално изработено от гледна точка на визията на кадрите.
Следва тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.