Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Microsoft осмива Samsung и Apple в нова реклама
Microsoft смело настъпва в играта на рекламния пазар в САЩ с нова реклама.
Видеото популяризира телефоните Nokia Lumia 920 с операционна система Windows. То всъщност е доста забавно, смятат маркетинг авторите на Business Insider. Показва ситуация на сватба, където хората се сбиват след като фен на Apple моли потребител на Galaxy да спре да закрива младоженците "с огромния си телефон". След което жена моли гласовия асистент на iPhone-а си Siri да потърси думите "one trick pony" – фраза, назоваваща човек, който може да прави само едно нещо добре. Или която подсказва липса на гъвкавост. След това сюжетът преминава във физическа схватка.
Посланието на спота е, че всички ще се разбират добре, ако минат на Nokia Lumia.
В първото тримесечие на годината Nokia продаде 27% повече телефони Lumia спрямо предишното. Но все пак този брой е само 5.6 милиона в сравнение с десетките милиони мобилни устройства продадени от Samsung и Apple.
Ето я и рекламата на Microsoft.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.