Microsoft отдава почит на жените герои на 2013 г.

Технологичният бранд Microsoft приложи различен подход в рекламата си в навечерието на новата година. Вместо да копира известното видео на Google Zeitgeist, което обобщава най-важните събития от отминаващите 12 месеца, компанията отделя внимание на ролята на жените в тях.

В нова реклама на търсачката си Bing тя посочва лицата на „нежния” пол, които заслужават признание за силата и куража им през 2013 г. Някои от тях са световноизвестни, други станаха популярни с делата си. Сред тях се включват пакистанската тийнейджърка Малала Юсуфзай, който получи наградата „Сахаров” на Европейската комисия за свобода на мисълта, Маргарет Тачър, с която Великобритания се раздели през 2013 г., Адриан Хаслит-Дейвис, чиито крак е ампутиран, но има волята да танцува отново, американският политик Габриел Гифърдс, която продължи да работи след като бе простреляна в главата, плувкинята Даяна Найъд, жените военни на фронта, германският канцлер Ангела Меркел, която „имаше силата да управлява отново” и др.

Идеята на кампанията е да бъде вдъхновяваща и да отдаде почит на част от жените, които го заслужават. „От Microsoft са прави. Ще имаме нужда от известна доза смелост през предстоящата година”, коментира Adweek.

Ето я и рекламата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ