Microsoft се отказва от QR кодовете

Microsoft се отказва от QR кодовете

Microsoft ще спре да използва корпоративния си QR код Microsoft Tag до август 2015 г., предаде Business Insider. За разлика от други компании като Gilette, която залага на кодовете в актуални свои реклами в САЩ като тази с участието на Кейт Ъптън, технологичният гигант смята, че чернобелите знаци за сканиране със смартфони не работят ефективно за повишаването на продажбите, което всъщност е основната функция на всяка рекламна акция.

Някои проучвания в САЩ показват, че с масовизирането на смартфоните и таблетите хората все повече използват QR кодовете. Въпреки това експертът Арън Строт от Marketing Land предвижда, че 2013 г. ще бъде последната активна година от живота на тези рекламни инструменти. Той подчертава, че не е успял да открие статистика за повторна употреба на QR код.

„Моето предположение е, че няма причина за такава повтаряемост”, посочва наблюдателят, изтъквайки един от най-големите проблеми на технологията, изискваща специални усилия сред потребителите и залагаща на забавния игрови елемент – еднократната употреба.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
“Дарвин? Какъв Дарвин?”: 5 правила, които ще ви помогнат да се развивате по-бързо от другите 
Шефът на "Фолксваген": На китайските производители на автомобили трябва да се позволи да избегнат митата, като инвестират в ЕС
Първият нов подход за лечение на шизофрения от десетилетия насам получи одобрение от FDA
S&P Global Ratings повиши кредитния рейтинг на Сърбия от "BB+" на "BBB-"
Български учени създадоха прототип на човешка кожа за проучвания в областта на медицината и фармацията
5 техники за израстване на екипния дух
"Живей добре като харчиш по-малко": новата стратегия на китайците за евтини алтернативи