Microsoft се отказва от QR кодовете

Microsoft се отказва от QR кодовете

Microsoft ще спре да използва корпоративния си QR код Microsoft Tag до август 2015 г., предаде Business Insider. За разлика от други компании като Gilette, която залага на кодовете в актуални свои реклами в САЩ като тази с участието на Кейт Ъптън, технологичният гигант смята, че чернобелите знаци за сканиране със смартфони не работят ефективно за повишаването на продажбите, което всъщност е основната функция на всяка рекламна акция.

Някои проучвания в САЩ показват, че с масовизирането на смартфоните и таблетите хората все повече използват QR кодовете. Въпреки това експертът Арън Строт от Marketing Land предвижда, че 2013 г. ще бъде последната активна година от живота на тези рекламни инструменти. Той подчертава, че не е успял да открие статистика за повторна употреба на QR код.

„Моето предположение е, че няма причина за такава повтаряемост”, посочва наблюдателят, изтъквайки един от най-големите проблеми на технологията, изискваща специални усилия сред потребителите и залагаща на забавния игрови елемент – еднократната употреба.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ