Microsoft се отказва от QR кодовете

Microsoft се отказва от QR кодовете

Microsoft ще спре да използва корпоративния си QR код Microsoft Tag до август 2015 г., предаде Business Insider. За разлика от други компании като Gilette, която залага на кодовете в актуални свои реклами в САЩ като тази с участието на Кейт Ъптън, технологичният гигант смята, че чернобелите знаци за сканиране със смартфони не работят ефективно за повишаването на продажбите, което всъщност е основната функция на всяка рекламна акция.

Някои проучвания в САЩ показват, че с масовизирането на смартфоните и таблетите хората все повече използват QR кодовете. Въпреки това експертът Арън Строт от Marketing Land предвижда, че 2013 г. ще бъде последната активна година от живота на тези рекламни инструменти. Той подчертава, че не е успял да открие статистика за повторна употреба на QR код.

„Моето предположение е, че няма причина за такава повтаряемост”, посочва наблюдателят, изтъквайки един от най-големите проблеми на технологията, изискваща специални усилия сред потребителите и залагаща на забавния игрови елемент – еднократната употреба.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп изплаши Европа със стратегията си за национална сигурност. Това не е лошо нещо, смята бивш шеф на ЦРУ
Британската вълна преживява ренесанс - какви са причините?
Американският пратеник Стив Уиткоф на среща с Володимир Зеленски и европейски лидери в Берлин
Слънчевото време остава и през уикенда
Беларус търси нови мостове към Запада: среща между Лукашенко и представител на САЩ
Промяната в начина на мислене, която прави екипите по-креативни
Тази година се очертава като най-добрата за акциите на европейските банка. Какво вещае 2026 година?
Иран вдигна цените на бензина за пръв път от протестите през 2019 г.