MTV е най-успешната марка във видеото на Instagram

MTV е най-успешната марка във видеото на Instagram

Музикалният канал MTV се справя най-успешно с адаптирането в маркетинга на сравнително новата възможност за споделяне на видео в Instagram, показват актуални данни на изследователската фирма Unruly в САЩ

MTV е най-споделяният бранд във видео потока на Instagram, посочват наблюдателите. Те са прегледали представянето на марки чрез видеото от 6 секунди в приложението в продължение на месец, започвайки от началото на септември. Според резултатите им, че най-силни в популяризирането си с видео в най-известната апликация за споделяне на снимки в смартфони в света след MTV са NBA, Peanuts, GoPro, The Miami Heat, Wendy's, Topshop, Starbucks, ABC и сериалът "Момичета" на HBO. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС
Anthropic и Google Cloud сключват мащабна сделка за AI чипове
Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Културни кодове: Кандидатстването за работа стана твърде скъпо начинание