MTV е най-успешната марка във видеото на Instagram

MTV е най-успешната марка във видеото на Instagram

Музикалният канал MTV се справя най-успешно с адаптирането в маркетинга на сравнително новата възможност за споделяне на видео в Instagram, показват актуални данни на изследователската фирма Unruly в САЩ

MTV е най-споделяният бранд във видео потока на Instagram, посочват наблюдателите. Те са прегледали представянето на марки чрез видеото от 6 секунди в приложението в продължение на месец, започвайки от началото на септември. Според резултатите им, че най-силни в популяризирането си с видео в най-известната апликация за споделяне на снимки в смартфони в света след MTV са NBA, Peanuts, GoPro, The Miami Heat, Wendy's, Topshop, Starbucks, ABC и сериалът "Момичета" на HBO. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
На днешната дата, 9 септември. Световен ден на красотата
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие
Времето: Слънчево с временни увеличения на облачността
Най-голямата грешка на предприемачите, когато говорят за своя продукт
Стартира най-голямото учение в България по линия на гражданска защита в рамките на НАТО
Петролът поскъпва след решението на ОПЕК+ за умерено увеличение на добива и опасенията за доставките от Русия