MTV е най-успешната марка във видеото на Instagram

MTV е най-успешната марка във видеото на Instagram

Музикалният канал MTV се справя най-успешно с адаптирането в маркетинга на сравнително новата възможност за споделяне на видео в Instagram, показват актуални данни на изследователската фирма Unruly в САЩ

MTV е най-споделяният бранд във видео потока на Instagram, посочват наблюдателите. Те са прегледали представянето на марки чрез видеото от 6 секунди в приложението в продължение на месец, започвайки от началото на септември. Според резултатите им, че най-силни в популяризирането си с видео в най-известната апликация за споделяне на снимки в смартфони в света след MTV са NBA, Peanuts, GoPro, The Miami Heat, Wendy's, Topshop, Starbucks, ABC и сериалът "Момичета" на HBO. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Ваксината срещу варицела влиза в задължителния календар
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?
Икономиката на България с ръст от 3,2% през третото тримесечие