NBC продаде всички рекламни позиции в ефира на Супербоул

NBC продаде всички рекламни позиции в ефира на Супербоул

Американската телевизия NBC е продала всяка позиция за реклама в най-гледаното ефирно време за годината в САЩ - финала на футболната лига Супербоул, когато традиционно пред малкия екран застават едновременно над 100 млн. американци. 

Всички предложения за излъчване на спотове на цена от 4,5 млн. долара са закупени. Свободни места за големите рекламодатели има вече само в някои ефирни минути преди играта, която започва на 1 февруари. Това посочва изпълнителният вицепрезидент рекламни продажби на NBCUniversal Сет Уинтър, цитиран от Adweek. Краят на януари не е типично време това да се обяви, отбелязва още Adweek. Миналата година Fox е разпродала играта още през декември. 

Смята се, че NBC се е забавила заради тежки предоговори с компании, след като поиска 4,5 млн. долара за излъчването на една реклама. Освен това сделките се развиват на рекламен пазар, в който няколко ключови играчи, основно автомобилни производители, изключват еднократното рекламиране за такива големи суми. Слухове сочат също, че NBC е поискала "допълнителна инвестиция" от рекламодатели, които се явяват в ефира на Супербоул за първи път.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
Германия ще събира наборни войници чрез жребий и със задължителен медицински преглед
И Си Дзинпин няма да присъства на срещата на Г20
Устойчив комфорт: как GROHE Rapido Heat Recovery сваля енергийните разходи в банята
Четири месеца подред България е страната в ЕС с най-силен спад на промишленото производство
Лидерските навици, които карат хората да ви се доверяват