NBC продаде всички рекламни позиции в ефира на Супербоул

NBC продаде всички рекламни позиции в ефира на Супербоул

Американската телевизия NBC е продала всяка позиция за реклама в най-гледаното ефирно време за годината в САЩ - финала на футболната лига Супербоул, когато традиционно пред малкия екран застават едновременно над 100 млн. американци. 

Всички предложения за излъчване на спотове на цена от 4,5 млн. долара са закупени. Свободни места за големите рекламодатели има вече само в някои ефирни минути преди играта, която започва на 1 февруари. Това посочва изпълнителният вицепрезидент рекламни продажби на NBCUniversal Сет Уинтър, цитиран от Adweek. Краят на януари не е типично време това да се обяви, отбелязва още Adweek. Миналата година Fox е разпродала играта още през декември. 

Смята се, че NBC се е забавила заради тежки предоговори с компании, след като поиска 4,5 млн. долара за излъчването на една реклама. Освен това сделките се развиват на рекламен пазар, в който няколко ключови играчи, основно автомобилни производители, изключват еднократното рекламиране за такива големи суми. Слухове сочат също, че NBC е поискала "допълнителна инвестиция" от рекламодатели, които се явяват в ефира на Супербоул за първи път.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Китай откри най-високия мост в света – 625 м над река Бейпан
Златото достигна нов рекорд поради по-слабия долар и риска от спиране на работата на правителството на САЩ
Песков: Идната седмица Путин ще направи "доста важно изявление"
Испания отменя учебни занятия заради бурята „Габриел“
Проевропейската партия на президента Мая Санду печели изборите в Молдова
Периодичното гладуване има 2 основни предимства за хората, страдащи от затлъстяване