Nielsen Admosphere Bulgaria стана член на Европейската организация за медийни изследвания

Nielsen Admosphere Bulgaria стана член на Европейската организация за медийни изследвания

България вече има свой представител в престижната Европейска организация за медийни изследвания (European media research organization) - Nielsen Admosphere Bulgaria, съобщи изпълнителният директор на компанията Иван Генчев.

EMRO е основана през далечната 1960 г. в Париж от първия директор на френския институт CESP, който отправя покана до своите колеги от Германия и Великобритания, с идеята да създадат клуб за неформален обмен на информация за медийни изследвания.

Днес, 56 години по-късно, EMRO е една от най-авторитетните международни организации в областта на медийните изследвания, в която членуват представители на всички развити европейски пазари и която, наред с ESOMAR, дава трибуна за дискусии и срещи с водещи европейски и световни експерти по всички актуални теми и проекти, свързани с медийните изследвания.

Неотдавна, Nielsen Admosphere Bulgaria стана член и на Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение (BAMOR).

 Nielsen Admosphere Bulgaria предоставя пийпълметрични данни за телевизионната аудитория в страната, които са „валута“ на българския рекламен и медиен пазар. С тях работят почти всички международни телевизионни групи в България, включително групите на MTG, Fox, Discovery, Walt Disney и AXN, редица български ТВ канали, както и големите рекламни агенции и продуцентски фирми.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ