Nike накара сгради да танцуват в Йокохама


Уникално рекламно шоу, в което случайни минувачи имаха възможност да "раздвижат" контурите на сгради организира Nike в Япония. Кампанията се състоя в Йокохама с активното приложение на технологията 3D-мъпинга, при която се прожектира видео върху повърхността на сградите. Доброволци от публиката бяха поканени да вземат маратонки от серията Nike Free, поставени върху осветен подиум на една от улиците в Йокохама и да тестват здравината и еластичността им като ги огъват в различни посоки. При всяко деформиране на спортните обувки се променяли и контурите на най-близката сграда.

Това е втората поред интерактивна акция за Nike Free. В края на април Nike пусна приложение във Facebook, позволяващо огъване на маратонка под въздействието на гримаси на потребителя. За да се задейства приложението, трябва да се включи уеб камера и да се правят различни гримаси пред нея - 3D-моделът на маратонката от екрана „копира” мимиките и се огъва. И двете рекламни акции са насочени към това да обърнат внимание върху еластичността на модела. Видео от акцията в Йокомаха можете да видите тук

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

България отчита най-силен годишен ръст на производствените цени в ЕС
Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети
Индия има първи актьор милиардер, равен по богатство с Шварценегер, Риана и Тейлър Суифт
Израел започва прилагането на плана на Тръмп за Газа след реакцията на „Хамас“
Неизвестно за известните: Счетоводител спасява от фалит бъдеща голяма комуникационна компания
В очакване на присъда: Рапърът Пъф Деди иска да прави платформа с AI със съкилийника си китайски бизнесмен
ЕК ни удържа 200 млн. евро по Плана за възстановяване заради КПК, имаме 6 месеца да разрешим казуса
Времето: Студено, облачно и дъждовно