Nike накара сгради да танцуват в Йокохама


Уникално рекламно шоу, в което случайни минувачи имаха възможност да "раздвижат" контурите на сгради организира Nike в Япония. Кампанията се състоя в Йокохама с активното приложение на технологията 3D-мъпинга, при която се прожектира видео върху повърхността на сградите. Доброволци от публиката бяха поканени да вземат маратонки от серията Nike Free, поставени върху осветен подиум на една от улиците в Йокохама и да тестват здравината и еластичността им като ги огъват в различни посоки. При всяко деформиране на спортните обувки се променяли и контурите на най-близката сграда.

Това е втората поред интерактивна акция за Nike Free. В края на април Nike пусна приложение във Facebook, позволяващо огъване на маратонка под въздействието на гримаси на потребителя. За да се задейства приложението, трябва да се включи уеб камера и да се правят различни гримаси пред нея - 3D-моделът на маратонката от екрана „копира” мимиките и се огъва. И двете рекламни акции са насочени към това да обърнат внимание върху еластичността на модела. Видео от акцията в Йокомаха можете да видите тук

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
"Газпром" предупреждава Европа за риск от недостиг на газ през зимата
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Зеленски: 60% от оръжията на украинската армия вече се произвеждат в Украйна
Никола Цолов втори във Формула 3, тимът му стана шампион
За пръв път в историята хора от общността на ЛГБТ участват официално в поклонение във Ватикана
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT
Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите