Nike накара сгради да танцуват в Йокохама

Уникално рекламно шоу, в което случайни минувачи имаха възможност да "раздвижат" контурите на сгради организира Nike в Япония. Кампанията се състоя в Йокохама с активното приложение на технологията 3D-мъпинга, при която се прожектира видео върху повърхността на сградите. Доброволци от публиката бяха поканени да вземат маратонки от серията Nike Free, поставени върху осветен подиум на една от улиците в Йокохама и да тестват здравината и еластичността им като ги огъват в различни посоки. При всяко деформиране на спортните обувки се променяли и контурите на най-близката сграда.

Това е втората поред интерактивна акция за Nike Free. В края на април Nike пусна приложение във Facebook, позволяващо огъване на маратонка под въздействието на гримаси на потребителя. За да се задейства приложението, трябва да се включи уеб камера и да се правят различни гримаси пред нея - 3D-моделът на маратонката от екрана „копира” мимиките и се огъва. И двете рекламни акции са насочени към това да обърнат внимание върху еластичността на модела. Видео от акцията в Йокомаха можете да видите тук

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Почти всички училища в Англия забраниха изполването на мобилни телефони
Уиткоф се срещна с Путин, Тръмп призова Русия да „размърда“ по отношение на прекратяването на огъня в Украйна
На днешната дата, 12 април. Лазаровден
Тръмп твърди, че се е справил отлично с когнитивен тест по време на годишения си медицински преглед
Колко би струвал произведен в САЩ iPhone?
Генералният секретар на НАТО: Русия може да разположи ядрени оръжия в космоса
Гренландия и митата: Датчаните бойкотират американските стоки
Шефът на испанския клон на Siemens и семейството му загинаха при катастрофа на хеликоптер в Ню Йорк