Old Spice е "най-вирусната" марка на годината

Old Spice е най-вирусната марка на годината

Американската марка парфюми и козметика Old Spice има най-силно присъствие сред вирусните видеоклипове, разпространявани в мрежата през тази година. Нейните две видеа, представени през 2011 г. с новия й рекламен герой – Фабио отчетоха рекордните почти 96 млн. прегледа в YouTube. Така марката за втора поредна година печели надмощие над всички останали с хитови видеоклипoве в мрежата, отбелязва AdvertisingAge. Кампанията й с новия герой се отплати и създаде очаквания ефект като продължение на любопитните й клипчета с Исая Мустафа от 2010 г., разпространени под мотото The Man Your Man Could Smell Like.

На второ място в класацията на големите марки с най-силна вирусна видео реклама през тази година се нарежда Volkswagen. Германската марка автомобили през миналата година не успя да влезе в топ 10 на списъка, но през тази култовата й реклама с 6-годишния Дарт Вейдър – „Силата” я изстреля към върха и я направи още по-популярна в целия свят. Част от интереса към нея се дължи на агресивно платено позициониране преди финала на американската футболна лига Super Bawl. Освен това марката събира още публика със старото й видео от 2009 г. за модела  Black Beetle "Забавната теорема".

Google се класира на трето място с рекламно видео от кампанията й The Web Is What You Make of It с участието на Лейди Гага и феновете й, което е гледано над 78 млн. пъти. Следват Nike и Apple с техните хитови спотове Back 4 The Future и "Представяме ви iPhone 4S".

В десетката на най-"вирусните" марки през 2011 г. се нареждат още T-Mobile, Evian, DC Shoes, Doritos и Samsung.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ