Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Old Spice е "най-вирусната" марка на годината
Американската марка парфюми и козметика Old Spice има най-силно присъствие сред вирусните видеоклипове, разпространявани в мрежата през тази година. Нейните две видеа, представени през 2011 г. с новия й рекламен герой – Фабио отчетоха рекордните почти 96 млн. прегледа в YouTube. Така марката за втора поредна година печели надмощие над всички останали с хитови видеоклипoве в мрежата, отбелязва AdvertisingAge. Кампанията й с новия герой се отплати и създаде очаквания ефект като продължение на любопитните й клипчета с Исая Мустафа от 2010 г., разпространени под мотото The Man Your Man Could Smell Like.
На второ място в класацията на големите марки с най-силна вирусна видео реклама през тази година се нарежда Volkswagen. Германската марка автомобили през миналата година не успя да влезе в топ 10 на списъка, но през тази култовата й реклама с 6-годишния Дарт Вейдър – „Силата” я изстреля към върха и я направи още по-популярна в целия свят. Част от интереса към нея се дължи на агресивно платено позициониране преди финала на американската футболна лига Super Bawl. Освен това марката събира още публика със старото й видео от 2009 г. за модела Black Beetle "Забавната теорема".
Google се класира на трето място с рекламно видео от кампанията й The Web Is What You Make of It с участието на Лейди Гага и феновете й, което е гледано над 78 млн. пъти. Следват Nike и Apple с техните хитови спотове Back 4 The Future и "Представяме ви iPhone 4S".
В десетката на най-"вирусните" марки през 2011 г. се нареждат още T-Mobile, Evian, DC Shoes, Doritos и Samsung.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.