Pepsi се вдъхнови от „Гладиатор II“
Pepsi призовава за пълен удар върху поп културата с „Make Your Gameday Epic“ („Направете своя ден на игра епичен“) - кампания, която пренася суперзвезди от Националната футболна лига на САЩ, поп музиката и телевизията в свят, вдъхновен от „Гладиатор II“, дългоочакваното продължение на филма на Ридли Скот от 2000 г., който излиза на 22 ноември.
В 3-минутното видео Ламорн Морис („Ново момиче“) и Джейк Лейси („Белият лотос“) обсъждат фантастичния футбол, преди да погледнат в кутия Pepsi, която се превръща в колизеум. Актьорите имат място на първия ред, докато суперзвездите на Националната футболна лига (или „Gridiron Gladiators“) се бият с тигри, а американска хип-хоп певица Меган Дъ Стелиън рапира върху „We Will Rock You“. В крайна сметка Колизеумът се превръща във футболен стадион и след това в кутийка Pepsi, като Травис Келси цитира емблематична реплика от оригиналния „Гладиатор“: „Не се ли забавлявате?“
Видеото е продуцирано от Ridley Scott Associates, Paramount Brand Studio и режисирано от Джейк Скот в сътрудничество с Paramount Pictures.
За да разшири кампанията отвъд екрана, Pepsi планира няколко цифрови и лични активации. Инструментът „Моята римска империя“ позволява на потребителите да превърнат селфита в портрети на гладиатори или римски кралски особи, докато лимитирани кенчета, достъпни чрез лотария, оживяват съдържанието на снимачната площадка чрез AR. Кампанията също така включва дисплеи на английски и испански в магазина и оферта, която дава на потребителите награда за филм Fandango от $10, когато купуват продукти на Pepsi на стойност $20.
Източник: Крис Кели за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.