Pepsi срещу Pepsi

Двама работници в супермаркет решават да си организират интересно състезание. Мъжете събират кутиите с безалкохолни напитки Pepsi Zero и вместо да ги подредят в добре оформена правоъгълна купчина, създават от тях различни, невероятни форми. Кой от тях ще победи и с каква невероятна, звездна изненада ще надвие другия?

Това е основната идея в сюжета на новата американска телевизионна реклама на гиганта за газирани напитки Pepsi.

Видеоклипът е озвучен от оригинална, специално написана за него песен на култовата рап звезда Снууп Дог, пише campaignlive.co.uk. Дело е на криейтив агенцията TBWA\Chiat\Day Ню Йорк. Можете да я видите тук.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен