Ralph Lauren спонсорира iPad приложението на New York Times

Ralph Lauren спонсорира iPad приложението на New York Times

Една от големите модни марки се ориентира към рекламата в iPad. Ralph Lauren закупи правата за спонсорство в приложението за iPad на New York Times, съобщи AdvertisingAge. В приложението ще бъде показвана единствено нейна реклама през септември.

Освен в полетата за реклама, Ralph Lauren ще се популяризира и с излъчването на видео на живо в рамките на шоуто в нейната модна седмица на 15 септември.

Това е първият случай, в който един рекламодател спонсорира приложението. Обикновено то е подкрепяно от шест марки едновременно. Освен това за първи път в приложението ще бъде допуснато видео на живо, което потребителите с таблети ще могат да гледат.

Приблизително 850 хил. души използват приложението с информационно съдържание на американския в. „Ню Йорк Таймс“, информират от изданието. Очаква се, че броят на потребителите му ще се покачва с масовизирането на таблетите.

„Баща ми е завъртял тези големи кино реклами за сафари или американския Запад и това е помогнало да бъде определена марката. Години по-късно нашата компания взе 52 страници – като цяло страница 5 от „Сънди Стайлс“, всеки уикенд. Това стана част от новия начин да достигнем клиента си. Въпросът бе какво можехме да направим, навлизайки в дигиталната епоха“, коментира Дейвид Лорън, изпълнителен вицепрезидент реклама, маркетинг и корпоративни комуникации в Polo Ralph Lauren и син на основателя на компанията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ