Включете носталгията и в социалните медии (Инфографика)

Включете носталгията и в социалните медии (Инфографика)

Носталгията и събуждането на спомени от минали времена отдавна са чудесен начин за предизвикване на емоционална реакция, а емоционалната реакция е ключът към стимулиране на ангажираността и отзвука в социалните медии.

Затова носталгията може да играе голяма роля във вашата стратегия за социален маркетинг, като включва елементи от тенденциите от старата школа и ги обвързва във вашия маркетингов подход, пише socialmediatoday.com

Как можете да направите това? Тази инфографика от екипа на Media Update предоставя някои прости указания за това как и защо трябва да включите носталгията в посланията на вашата марка. 

За повече информация разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Украинските мъже на възраст между 18 и 22 години вече ще могат да преминават свободно държавната граница
Анализ на холдинга: БДЖ вози все по-малко пътници и товари, приходите са с 8% по-ниски
Турците губят доверие към Запада, виждат в Израел най-голямата заплаха
Забраната за смарт устройства в клас влиза в сила от ноември
„Диамантеният крал“ и последен романтичен партньор на Жаклин Кенеди почина на 95 г.
Германия предупреждава за предстоящ колапс в пивоварната индустрия на страната
Bloomberg: Китайският лидер Си Дзинпин провежда най-голямата чистка на генерали от времето на Мао