Модна марка кара потребителите да спят с грим

Модна марка кара потребителите да спят с грим

E.l.f. Skin, линията за грижа за кожата на търговците на красота, стартира най-голямата си кампания на марката до момента, „Божествена интервенция на кожата“, предава Marketing Dive.

Актьорът-комик Меган Сталтър („Hacks“) участва в 60-секундна героична роля като „Sinfluencer“, герой, който насърчава потребителите да извършват грехове в грижата за кожата като спане с грим.

В основата на концепцията на кампанията стоят вътрешни проучвания, според които хората от поколението Z са виновни за извършване на "кожни грехове". Нещо повече, според данни на Statista, цитирани от E.l.f., това поколение използва повече продукти за грижа за кожата от всяко друго преди тях. 

Кампанията, замислена и продуцирана с Day One Agency, ще се проведе на големи стрийминг платформи като Disney+, Peacock, Amazon Prime, Hulu, Netflix и Paramount+. Тя ще се разпространи в социалните медии, телевизията и външна реклама. Усилието също така включва интерактивна целева страница в САЩ и Обединеното кралство, която генерира препоръки за продукти от "признанията" на потребителите.

"Divine Skintervention" продължава усилията на E.l.f. да се превърне в развлекателна марка, която се ангажира с потребителите, особено с поколението Z. Новото развлекателно звено на маркетолога, E.l.f. Made, този месец представи оригинален албум, предназначен да озвучи видеоклиповете Get Ready With Me, популярен жанр в приложения като TikTok. Преди това E.l.f. Skin използва реклама в стил Animal Planet, за да популяризира Bronzing Drops, която пожъна вирусен успех.

E.l.f. Beauty увеличи разходите за маркетинг до 25% от нетните продажби през фискалната 2024 г. спрямо 7% от нетните продажби преди пет години. По-високите маркетингови инвестиции се изплащат в резултатите от продажбите. Компанията отчете 50% ръст на нетните продажби в отчета си за приходите за първото тримесечие на 2025 г. Досега през 2024 г. E.l.f. е изпълнил повече от дузина кампании, включително "So Many Dicks", което събра органични медийни импресии в размер на 1 милиард долара. 

Източник: Крис Кели за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                      

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ