Sports Illustrated провокира разговор с различен рекламен модел

Sports Illustrated провокира разговор с различен рекламен модел

Популярното американско списание Sports Illustrated създаде повод за дискусии, след като избра за новия се февруарски брой един различен рекламен модел, напълно противоположен на показваните от години в страниците и кориците му млади и слаби атрактивни момичета. 

В златен бански костюм в реклама в изданието се появява 56-годишната Никола Грифин - най-възрастният модел, показван в Sports Illustrated досега, откакто списанието се издава от 1964 г.

"Хората си мислят, че човек престава да бъде привлекателен, щом остарее, но това е мит!", казва Грифин. "Никога не съм се чувствала по-секси!", продължава тя, цитирана от Adweek.

Грифин рекламира в три страници банските костюми на "All" - компания, която ги предлага в интернет и е специализирана в производството на по-големи размери - от 10 до 34. Марката е описвана като лидер в областта на банските за по-закръглени дами. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
На днешната дата, 23 декември. Рождениците днес
Президентът на Финландия пред Fox News: Остават най-трудните 5% до постигането на мирно споразумение за Украйна
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима
Цитат на деня
Съдът възстанови възнаграждение на Мъск и той стана първият с богатство над 700 милиарда долара