Sports Illustrated провокира разговор с различен рекламен модел

Sports Illustrated провокира разговор с различен рекламен модел

Популярното американско списание Sports Illustrated създаде повод за дискусии, след като избра за новия се февруарски брой един различен рекламен модел, напълно противоположен на показваните от години в страниците и кориците му млади и слаби атрактивни момичета. 

В златен бански костюм в реклама в изданието се появява 56-годишната Никола Грифин - най-възрастният модел, показван в Sports Illustrated досега, откакто списанието се издава от 1964 г.

"Хората си мислят, че човек престава да бъде привлекателен, щом остарее, но това е мит!", казва Грифин. "Никога не съм се чувствала по-секси!", продължава тя, цитирана от Adweek.

Грифин рекламира в три страници банските костюми на "All" - компания, която ги предлага в интернет и е специализирана в производството на по-големи размери - от 10 до 34. Марката е описвана като лидер в областта на банските за по-закръглени дами. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ