Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Sports Illustrated провокира разговор с различен рекламен модел
Популярното американско списание Sports Illustrated създаде повод за дискусии, след като избра за новия се февруарски брой един различен рекламен модел, напълно противоположен на показваните от години в страниците и кориците му млади и слаби атрактивни момичета.
В златен бански костюм в реклама в изданието се появява 56-годишната Никола Грифин - най-възрастният модел, показван в Sports Illustrated досега, откакто списанието се издава от 1964 г.
"Хората си мислят, че човек престава да бъде привлекателен, щом остарее, но това е мит!", казва Грифин. "Никога не съм се чувствала по-секси!", продължава тя, цитирана от Adweek.
Грифин рекламира в три страници банските костюми на "All" - компания, която ги предлага в интернет и е специализирана в производството на по-големи размери - от 10 до 34. Марката е описвана като лидер в областта на банските за по-закръглени дами.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.