Starbucks по пътя към Метавселената
Starbucks залага, че може да развълнува клиентите си от NFT – и ако го направи, подвигът на компанията може да бъде казус за нови начини, по които фирмите могат да увеличат ангажираността на клиентите.
През септември базираната в Сиатъл компания за печене на кафе обяви нахлуването си в Web3, наречена Starbucks Odyssey, базирана на блокчейн програма за лоялност за клиенти и служители на Starbucks. Относно програмата, която Starbucks очаква да стартира по-късно тази година, компанията казва, че нейните цели включват задълбочаване на връзката с клиентите с помощта на защитена технология Web3 и свързване на членовете на съществуващата безплатна програма за лоялност на Starbucks един с друг.
"Нашата визия е да създадем място, където нашата дигитална общност може да се събере на кафе и да отпразнува наследството и бъдещето на Starbucks", ояснява Брейди Брюър, изпълнителен вицепрезидент и главен маркетинг директор на компанията.
Понастоящем клиентите могат да се запишат в списък с чакащи, за да се присъединят към дигиталната общност, след като стартира.
Кафе гигантът е още един пример за компания, намираща начин да се включи в Метавселената, виртуално пространство, предназначено за събиране на общности, което предлага нови маркетингови възможности за марките.
Все още не е ясно как точно Starbucks ще свързва клиентите един с друг в своята дигитална общност, но са известни някои подробности за края на предлагането за лоялност на клиентите. На платформата клиентите ще могат да извършват "пътешествия" като интерактивни игри, които ще им позволят да събират NFT, наречени "печати за пътуване". В допълнение, членовете могат да закупят NFT с ограничено издание, наречено "марки с ограничено издание" чрез кредитна карта – не е необходим крипто портфейл или криптовалута.
С тези NFT на клиентите ще бъде даден шанс да отключат специални предимства и награди, които могат да варират от виртуален клас за приготвяне на еспресо мартини и ексклузивни стоки до пътуване до една от фермите за кафе на Starbucks в Коста Рика, посочват от марката.
"Докато Starbucks Odyssey се развива, компанията ще продължи да събира обратна връзка от членовете и партньорите на Starbucks, което ще помогне за оформянето на бъдещето на това иновативно, ново изживяване за Starbucks Rewards", добавят от компанията.
Източник: Ребека Дечински за Inc.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.