ТРАЙНА/// Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich

Target предприема нов подход към популяризирането на най-новото си дизайнерско партньорство, като се отдалечава от студийните изображения и възприема маркетинг, ориентиран към социалните мрежи, предава Marketing Dive.
Сътрудничеството с емблематичната марка Woolrich оживява със съдържание, заснето в Ню Йорк, проследявайки стайл инфлуенсъра Лорън Улф и певеца и автор на песни Дейвид Кушнер от „Daylight“, докато изследват различни квартали и творчески занимания.
Концепцията пренася фокуса на Woolrich върху дейностите на открито – марката, която е на близо два века, претендира да бъде „Оригиналната компания за облекло за открито“ – в градска среда, като същевременно дава възможност на Target да експериментира повече с визуализации, ориентирани към начина на живот.
Adventure Is Wherever You Are („Приключението е където и да сте“), което стартира в средата на октомври и продължава до 30 октомври, ще се появи по телевизионни ефири, социални медии, външна реклама и аудио канали като Spotify, докато потребителите се подготвят за празничния шопинг.
Въпреки смесицата от традиционни и дигитални канали, Target набляга на своя подход, ориентиран към социалните мрежи – по-голямата кампания и социалното съдържание са директно интегрирани, което е първи случай в дизайнерските сътрудничества на търговеца на дребно – и на начина, по който Улф и Кушнер водят разказването на истории. В един от видеоклиповете на Кушнер, например, музикантът се скита във вагон на метрото, покрит с диви животни, докато разказвач, подобен на Дейвид Атънбъроу, разказва за откритието си – фланелките Woolrich x Target с каре тип „бъфало“.
„Тъй като социалните медии продължават да стимулират откриването и свързването, стратегията, ориентирана към социалните мрежи, ни позволява да се срещаме с хора там, където са най-ангажирани, и държи Target в центъра на мястото, където вече са [нашите] гости. Това оформи нашата творческа насока, която се опира на таланти, водени от социални мрежи, и елементи на разказване на истории от реалния свят, като заснемане на място в Ню Йорк и включване на мокументари като един от акцентите на кампанията, за да създадем съдържание, което се усеща истинско и си струва да се споделя“, каза Скот Суорц, вицепрезидент по креативността в Target, по имейл.
Промяна на стратегията
В отклонението си от студийната визия, Target заяви, че се опитва да улови ежедневни, автентични моменти, които ще резонират с потребителите. Марката е ангажирала сценографа Грифин Стодард, известен с неотдавнашната си работа с поп звездата Чапъл Роан, както и фризьорката Рейчъл Лий, гримьора Франки Бойд и стилистката Натали Шиколоне за проекта.
Adventure Is Wherever You Are („Приключението е където и да сте“) е разработен вътрешно.
Woolrich x Target продължава десетилетната история на търговеца на дребно, който си сътрудничи с висок клас марки, за да предлага луксозни визии на достъпни цени (основните парки Woolrich могат да струват доста над 1000 долара). Асортиментът, който ще се появи в повечето магазини на Target и онлайн на 18 октомври, обхваща над 100 артикула - мъжко и дамско облекло, стоки за дома, екипировка за дейности на открито, както и храни и напитки. Повечето продукти са под 40 долара, а най-евтините са на цена само 2 долара.
Target дебютира със своята колекция Woolrich, докато се бори за обрат, като четвъртото тримесечие е критичен момент за търговците на дребно - такъв, който в момента е помрачен от несигурността на тарифите. Woolrich е един от няколкото екипа, върху които търговецът на дребно насочва вниманието си този сезон, тъй като се стреми да увеличи трафика и културната си значимост. По-рано този месец компанията представи широка гама от продукти, свързани с последния сезон на „Stranger Things“, заедно с национална кампания, създадена съвместно с Netflix.
С Woolrich x Target търговецът на дребно се стреми да привлече както утвърдени фенове, които ценят неговите модерни сътрудничества, така и нови групи клиенти, споделя Скот Суорц.
Източник: Питър Адамс за Marketing Dive
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.