ТРАЙНА//// Mars насочва вниманието си към геймърите от поколението Z с партньорство с Razer

ТРАЙНА//// Mars насочва вниманието си към геймърите от поколението Z с партньорство с Razer

Светът на видеоигрите може да бъде интензивен, независимо от нивото на игра. От международни първенства по електронни спортове до небрежна игра след работа, геймърите често търсят начини да останат бдителни и фокусирани. Продукти от енергийни напитки и газирани напитки до кофеинови нудли се борят да претендират за титлата „геймърско гориво“. Партньорството на Mars с Razer, производител на геймърски компютри и аксесоари, се опитва да предприеме нов подход, пише Marketing Dive

Mars и Razer, които първоначално започнаха да работят заедно през 2019 г., наскоро представиха Respawn by Razer, линия ментови бонбони и дъвки, разработени с участието на 30 000 геймъри. Продуктите, които се предлагат с вкусове като Raspberry Vanilla Vibe и Mango Habanero Fire, са предназначени да помогнат на геймърите да се фокусират, когато имат най-голяма нужда от това, и се предлагат чрез онлайн търговци на дребно като Amazon и в магазини за хранителни стоки като 7-Eleven и Circle K.

Въпреки че традиционно се свързват с освежаване, има тенденция към използване на дъвки за фокусиране, особено сред потребителите от поколението Z.

„Дъвката е нещо като въртяща се въртележка. Докато играете, преживявате различни възходи и падения, а понякога нивото на напрежение се повишава и трябва да се отървете от част от тази енергия. Ето къде наистина се намесва дъвката“, каза Альона Федорченко, вицепрезидент на портфолиото от дъвки и ментови бонбони в Mars.

Над 90% от потребителите от поколението Алфа и Z се идентифицират като геймъри. Предвид високия интерес сред младите потребители, пространството се е превърнало в естествена площадка за рекламодатели. Интегрирането в игрите също може да има голяма печалба, като се очаква глобалните приходи за гейминг индустрията да достигнат 522,5 милиарда долара през 2025 г. Само индустрията за видеоигри се очаква да струва близо 300 милиарда долара.

Чрез партньорството си с Razer, Mars получава достъп до голяма общност от съществуващи геймъри. Освен това, Razer ще помогне за създаването на активации около дъвката, които се усещат автентични за общността. Геймърските инфлуенсъри и стриймърите на живо са един аспект от стратегията.

През юни 2019 г. Razer пусна на пазара гама от „напитки за умствена производителност“ под името Respawn. През 2020 г. марката си партнира с 5 Gum, марка на Mars, за да пусне на пазара първоначална линия дъвки.

Новите продукти ще служат за подобна цел, а именно за подобряване на фокуса и енергията. Първоначалната гама съдържа витамини от група В и екстракт от зелен чай за повишаване на енергията и фокуса. Mars и Razer избраха да помогнат на геймърите да останат потопени в преживяването си, отговаряйки на реална нужда на общността.

„Когато геймърите изберат това като дейност, те искат да бъдат максимално потопени“, каза Федорченко. „Там, където можем да им помогнем, е като държим някои от разсейващите фактори навън и като държим геймърите в играта за пълноценно удоволствие.“ 

Източник: Сара Карлович за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                         

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ