ТРАЙНА//// Решения за пренебрегвани SEO грешки, засягащи бизнеси от всякакъв мащаб

ТРАЙНА//// Решения за пренебрегвани SEO грешки, засягащи бизнеси от всякакъв мащаб

SEO е от съществено значение за подобряване на онлайн присъствието на вашата компания и генериране на потенциални клиенти. Когато се прави правилно, SEO може да бъде невероятно ефективна стратегия за растеж. То може да увеличи трафика към вашия сайт и да генерира повече реализации от конвенционалния маркетинг. Въпреки това, много бизнеси не са наясно колко много фактори могат да навредят на техните SEO усилия. Ако чувствате, че правите всичко както трябва, но все още не сте видели конкретни резултати, тази статия е за вас.

SEO грешки, които могат да навредят на класирането ви

SEO не е съвсем просто. Има много начини за постигане на по-добро класиране на страницата. Това обаче означава, че има и много начини за предотвратяване на класирането на страница. Това са често срещани SEO грешки, които могат да бъдат поправени доста лесно… стига да ги забележите:

  • Публикуване на дублирано съдържание - Някои бизнеси правят грешката да създават ново съдържание, оптимизирано за определени ключови думи, като дублират съществуващо съдържание и просто променят няколко думи. Търсачките няма да класират страници по този начин, тъй като техните системи за класиране са проектирани да дават предимство на уникално, висококачествено съдържание. Най-добрият начин да се избегне дублиране на съдържание е като се провери цялото съдържание на уебсайта чрез софтуер за проверка на сходство, преди да се публикува. Това е особено важно за уебсайтове с множество страници на една и съща тема.
  • Несправяне с канибализацията на ключови думи - Канибализацията на ключови думи се случва, когато две или повече страници на уебсайт са насочени към едни и същи ключови думи. Това кара страниците да се конкурират помежду си в резултатите от търсенето и им пречи да постигнат високо класиране. Обединяването на конкуриращи се страници е ефективен начин за справяне с този проблем. Например, ако вашият уебсайт има страница на тема „масажна терапия“ и страница на тема „масажно лечение“, може да искате да комбинирате страниците в една публикация, за да предотвратите взаимното им „канибализиране“.
  • Изоставяне на създаването на съдържание - SEO е непрекъснато усилие. Това не е еднократен проект, който можете да внедрите и да приключите. Докато някои оптимизации, като подобряване на структурата на страницата, са постоянни, трябва редовно да публикувате ново, SEO-оптимизирано съдържание, за да увеличите органичния трафик. Фирмите, които избират да работят със SEO агенция, често определят месечна квота за статии в уебсайтове и продуктови страници. По този начин те имат постоянна цел, по която да работят.

Стратегии, които могат да подобрят вашата SEO кампания

Една успешна кампания трябва да инвестира в аспекти на SEO на място, извън сайта, технически и свързани със съдържанието аспекти, които играят важна роля в изграждането на авторитета на вашия сайт. Ето някои от най-пренебрегваните стратегии в SEO:

Подобряване на качеството на вашето съдържание 

Въпреки че техническото SEO е съществена съставка за повишаване на класирането ви, няма да получите желаните резултати, без да инвестирате в съдържанието си. Търсачки като Google и техните системи за класиране дават приоритет на надеждно, подходящо съдържание, което е полезно за читателите. Това означава, че всичко, което публикувате на уебсайта си, трябва да бъде точно, лесно за четене и съобразено с намерението за търсене на вашата целева аудитория. Ако вашият бизнес работи в тясно специализиран сектор, наемането на технически писател е добър начин да гарантирате качеството на вашето съдържание. Можете също така да подобрите публикациите си в блога, продуктовите страници и страниците за услуги, като наемете редактор.

Насочване към подходящи ключови думи с по-нисък обем на търсене

Насочването само към общи ключови думи с висок обем на търсене е една от най-големите грешки, които можете да направите в SEO. Въпреки че ключовите думи с висок обем на търсене имат потенциал да генерират голям брой потенциални клиенти, тези термини за търсене са силно конкурентни и често отнемат време за класиране. Като насочвате към нишови ключови думи, които са релевантни за вашия бизнес, е по-вероятно да се класирате и да привлечете силно специфичен набор от клиенти. За да илюстрираме тази точка, да кажем, че управлявате кетъринг бизнес. Вместо да оптимизирате съдържанието си за обща ключова дума като „най-добра кетъринг услуга“, решавате да насочите към по-подробна заявка с по-нисък обем на търсене, като „кетъринг услуга за детски рождени дни“. Използвайки този подход, имате по-голям шанс да постигнете високо класиране на страницата и да привлечете правилните клиенти.

Приоритизиране на висококачествени обратни връзки

Противно на общоприетото схващане, не всички обратни връзки са създадени еднакви. Получаването на обратни връзки от уебсайтове с висок авторитет на домейна и по-малък брой изходящи връзки ще направи повече за вашето класиране, отколкото попадането на сайтове с нисък авторитет и стотици изходящи връзки. Ефективните стратегии за получаване на висококачествени обратни връзки включват писане на гост публикации за други уебсайтове, създаване на съдържание, към което други уебсайтове вероятно ще се свържат, и изпращане на имейли до други уебсайтове с искане за обратна връзка, която да замени неработеща връзка.

Увеличете органичния си трафик с по-интелигентно SEO

Създаването на ефективна SEO кампания означава идентифициране на области, които се нуждаят от подобрение, и приемане на стратегии, насочени към различни фактори, които влияят върху системите за класиране на търсачките. Една добра кампания отчита важността на всеки тип оптимизация за търсене и инвестира в нея съответно. Независимо дали притежавате малък бизнес за електронна търговия или голямо предприятие с множество локации, SEO е от съществено значение за разрастването на вашата потребителска база и колкото повече влагате в него, толкова повече ще получите от него.

Източник: Съммит Гимире, основател и ръководител на SEO в Outpace, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                   

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

The Guardian: Централите на слънце и вятър в Китай са с капацитет, колкото производство на ток в Турция и Индонезия
Ердоган: Тръмп се съгласи на преговори в Турция за Украйна с участието на Путин
Румънски евродепутат внесе вот на недоверие срещу Урсула фон дер Лайен
Лидерите на ЕС одобриха предложението България да приеме еврото от 1 януари 2026 г.
Водещите индийски марки са двигател на глобалния растеж
Аятолах Али Хаменей: Иран удари тежък шамар на САЩ, те не спечелиха нищо от атаките си
Дени Вилньов ще режисира новия филм за суперагента 007 Джеимс Бонд
На днешната дата, 27 юни. Рождениците днес