TikTok изпревари Facebook и Instagram по приходи в САЩ и Европа
През последните няколко години тежката категория в социалните медии TikTok изгради армия от фенове в Съединените щати и Европа, като пазарният дял от приходи на прилжонеието надминава този на по-старите социални медийни платформи. Според данни, представени от SafeBettingSites.com, TikTok изпреварва чувствително Facebook и Instagram с над 20% пазарен дял от приходи от приложения в САЩ и Европа.
САЩ са най-добрият пазар с 26% пазарен дял от приходи от приложения, почти двойно повече от Instagram и 3 пъти повече от Facebook
Пейзажът на социалните медии
е силно конкурентен и постоянно се променя. Платформите, които могат да поддържат ангажираността на потребителите и предоставят целенасочени и ефективни рекламни решения, вероятно ще бъдат по-успешни в дългосрочен план.
TikTok се класира високо на този динамичен пазар. Според Digital 2023 Global Overview Report, миналата година мобилните потребители са прекарали средно 23 часа и 28 минути, използвайки TikTok на месец, или 20% повече в сравнение с 2021 г., повече от всяка друга социална медийна платформа. Нарастващият брой потребители и времето, прекарано в използване на неговото приложение, помогнаха на TikTok да увеличи своя пазарен дял от приходите.
Според Statista Market Insights Съединените щати са най-добрият пазар на TikTok с 26% пазарен дял от приходи от приложения през 2023 г., почти двойно повече от Instagram и почти три пъти повече от Facebook. Instagram достигна 14% дял от приходите на американския пазар, а Facebook го следва с 10% дял. Данните на Statista също показаха доминацията на TikTok на най-големите европейски пазари.
В Германия приложението за споделяне на видео има 25% пазарен дял от приходите, в сравнение с 18% дял на Instagram и 8% на Facebook.
Пазарът в Обединеното кралство
показа още по-значителни разлики, като TikTok генерира 22% от общите приходи от приложения за социални медии през 2023 г. Instagram достигна 10% пазарен дял от приходи от приложения в Обединеното кралство, а Facebook го последва със 7% дял.
TikTok ще генерира 6,4 милиарда долара приходи от реклама през 2023 г., с 26% повече от миналата година
Платформата за видео в кратка форма привлече много рекламодатели през последните години, като компаниите използват TikTok, за да повишат разпознаваемостта на марката и да достигнат до клиенти от поколението Z. Едно вирусно видео в TikTok може да достигне до милиони потребители за една нощ, нещо, което повечето социални медийни платформи не могат да предоставят.
През 2022 г. рекламните приходи на TikTok са нараснали с 26% на годишна база, повече от всяка друга платформа в Съединените щати. Двуцифреният ръст се очаква да продължи и през 2023 г., като платформата реализира 6,4 милиарда долара приходи от реклама или 26% повече от миналата година.
Statista очаква тази цифра да се удвои повече от два пъти през следващите три години, като годишните приходи от реклами на TikTok ще достигнат 13,75 милиарда долара до 2026 г.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.