Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Volkswagen представи новата си реклама за Super Bowl
След зашеметяващия успех на последната му реклама в миналогидишния финал на американската футболна лига Super Bowl, германският автомобилен гигант Volkswagen представи в мрежата тазгодишния си спот за спортното събитие.
Рекламата отново е свързана с култовата фантастична кинопоредица „Междузвездни войни“. Мотивите и образите от филмите с джедаите, наред с хумора, са задължителна съставка в кампаниите на VW.
Тазгодишният спот започва с историята на голямо куче, което опитва да отслабне, за да бяга с такава скорост, с каквато Volkwagen Beetle се движи по улицата в града. Наречена е "Кучето отвръща на удара". До 42-рата секунда на спота зрителите наблюдават усилията на симпатичния опашат герой, след което виждат логото на марката и надпис „Силата на германската инжернерна мисъл“.
Видеото обаче не свършва дотук. Изненадващо то продължава с реплика на култовата сцена от „Междузвездни войни“ с познатите герои от кръчмата Мос Айсли, която Оби Уан нарича „свърталище на всевъзможна паплач“. Героите са застанали зад бара, пред телевизорите, и наблюдават рекламата с кучето на VW, вероятно в паузата на финала на US футболната лига. Един от тях коментира „Тази с кучето е по-забавна от предишната с детето Вейдър“. Тогава самият Дарт Вейдър се появява сърдит и със силата, от разстояние, го хваща за врата.
Кучето като герой, който предизвиква симпатии, и неочакваното продължение в кръчмата правят новата реклама на Volkswagen интересна. От компанията се надяват, че с нея ще предизвикат същата циркулация в мрежата, каквато постигнаха с миналогодишната реклама с малкия Дарт Вейдър. През декември тя беше обявена за най-вирусната реклама в мрежата за 2011 г.
След текста можете да видите новия спот на Volkswagen. Той ще бъде показан в полувремето на финала на Super Bowl, когато излъчването на 30-секундно рекламно видео струва 3,5 млн. долара, а пред малкия екран се очаква да бъдат застанали над 100 млн. американци.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.