Празничната кампания на Walmart (видео)

Празничната кампания на Walmart (видео)

Walmart пусна най-новата си празнична маркетингова кампания, подчертавайки моментите, когато хората намират перфектния подарък за своите близки и предизвикват усещане за топлина и признание, или „усещане за забелязаност“, пише Marketing Dive.

60-секунден спот от режисьора на “The Holdovers” и “Sideways” Александър Пейн съчетава моменти на раздаване на подаръци между клиенти на Walmart с емблематични сцени на сезонни настроения от филми и телевизионни сериали. Клипове от „Момичетата Гилмор“, „Семейство Симпсън“, „Спондж Боб Квадратни гащи“ и „Коледната ваканция на National Lampoon“, наред с други, са включени в носталгичната реклама.

„Ние винаги търсим някаква емоционална връзка, изграждаме емоционална връзка между нашата марка и клиента“, каза вицепрезидентът на Walmart Creative Дейвид Хартман.

Големият магазин дебютира с 30-секундна част от рекламата по време на „Футбол в неделя вечер“ на NBC, докато 15 видеоклипа, изобразяващи различни клиенти и емблематични герои, ще бъдат излъчени по време на кампанията. „Gifts That Show You Get Them“ е разработен от редица агенции на Publicis Groupe, включително Fallon, Publicis New York, The Community, Contender и Digitas.

Walmart продължава да инжектира холивудска енергия в своя празничен маркетинг, тъй като се стреми да постави „марката в културата и културата в марката“, обясни Дейвид Хартман.

Около Черния петък миналата година Walmart възпроизведе емблематична сцена от филма „Mean Girls“ с членове на оригиналния актьорски състав. Това е типът концепция, която марката се състезава да повтори – и да е на върха – за да диференцира своите реклами в категория за търговия на дребно.

„Искаме да създадем нещо, което да се усеща като в културата за празничния сезон, но също така да се усеща, че помага да се откроим в една много претъпкана екосистема от реклама. От творческа гледна точка винаги става въпрос за: Как можеш да победиш това, което направи миналата година?“, каза Хартман. 

Докато празничните кампании може да изглеждат така, сякаш идват по-рано в календара, Walmart стартира своята програма за 2024 г. приблизително по същото време като миналата година. Марката цитира данни от Bankrate, които показват, че приблизително половината от потребителите започват да пазаруват още през август и септември (каталогът с играчки на Walmart стартира на 9 септември). Тенденцията потенциално отразява трайното съзнание за цените, тъй като потребителите се опитват да увеличат максимално бюджетите си за почивка.

„Цената винаги е важна. Поне в творческата работа, която сме създали досега, бих казал, че ще видите... колко е важно да гарантираме, че клиентите разбират: имаме подаръците, които търсят, и те са на цената, която те също търсят“, каза Хартман. 

За да разпространи това послание, Walmart провежда омниканална кампания, която ще обхваща социални, онлайн видео и интеграции в магазини, според Хартман. Докато изпълнителният директор запази мълчание за подробности за бъдещите планове, той посочи две основни линии, които търговецът на дребно пренася от 2023 г.: фокус върху „автентични, запомнящи се“ истории около критични витрини за пазаруване, в съответствие с изпълнението на „Злите момичета“ на Черния петък и по-тясно свързване на търговията и съдържанието.

Миналата година Walmart пусна социален сериал от 23 части, наречен „Add to Heart“, който беше стилизиран върху уютните романтични комедии, които са популярни за гледане по това време на годината. „RomCommerce“, който се появи в TikTok, Roku, YouTube и социалните канали, притежавани от Walmart, демонстрира асортимент от 330 продукта, които могат да бъдат закупени чрез достъпни за пазаруване видео формати, налични на избрани платформи. „Add to Heart“ се оказа „изключително популярен“ според Хартман и предостави уроци, които ще съберат елементи от Черния петък и Кибер понеделника на Walmart тази година.

„Винаги търсим начини да се доближим до клиента и да преодолеем пропастта между съдържанието и търговията. Ние, като марка, можем да създаваме съдържание, което е едновременно забавно – което хората искат да гледат, което очакват с нетърпение, но също така може да се купува“, каза Хартман. 

Източник: Питър Адамс за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ