Warner Bros. се съюзява със Snapchat за премиерата на "Дюн"

Warner Bros. се съюзява със Snapchat за премиерата на Дюн

Warner Bros. се съюзява със Snapchat за премиерата на "Дюн"

Да яздиш пясъчен червей сред пустинята на Дюн - това предлага Warner Bros. в навечерието на премиерата на втората част на едноименния филм. Компанията стартира впечатляващ проект в Snapchat, с който се надява да привлече о-младата аудитория

Ключови за начинанието са обектив за разширена реалност (AR) и персонализирани стикери Cameo, които ще се пускат заедно с видеорекламите за филма. Потребителите на Snapchat могат да докоснат рекламите, за да бъдат насочени към микросайт, където могат да закупят билети, разказва Marketing Dive.

Свързването между Snapchat и Warner Bros. следва партньорството на дуото от миналата година за глобална кампания около мегахита "Барби". Централният елемент на кампанията "Дюн: Част втора" е AR леща, която използва дизайна на героите и изображенията от филма, за да създаде завладяващо преживяване, позволяващо на потребителите да се превърнат във фремени, измислена група хора във вселената на Дюн, и да яздят пясъчен червей.

В допълнение към обектива Warner Bros. и Snap създадоха персонализирани стикери Cameo, които позволяват на потребителите да украсяват постовете си с теми и изображения от научнофантастичния блокбъстър. Warner Bros. също така ще пусне видеореклами за филма в платформата, които ще насочват потребителите към официалния сайт на филма, където могат да закупят билети.

Партньорството позволява на Warner Bros. да се възползва от голямата потребителска база на Snapchat, която вече достигна 414 милиона активни потребители дневно. Голяма част от тези потребители са представители на младото поколение; платформата достига до над 90 % от хората на възраст между 13 и 24 години и до над 75 % от хората на възраст между 13 и 34 години в над 25 държави, според подробности, споделени от компанията.

Наскоро Snap отчете приходите си за четвъртото тримесечие, които показаха 5% увеличение на годишна база. Резултатите също така показаха, че повече от 300 милиона потребители се ангажират с AR възможностите на платформата всеки ден. В същото време Snap e загубила през четвъртото тримесечие на миналата година един милион потребители в Северна Америка.

Освен сътрудничеството си с Warner Bros., Snapchat наскоро пусна и първата си реклама на Super Bowl, която беше свързана с неотдавнашната ѝ кампания "По-малко социални медии. Повече Snapchat." Тя представя платформата като обединяваща алтернатива на други социални медийни платформи.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ