Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|YouTube пази марките от присъствие до неподходящо видео
Някои рекламодатели смятат YouTube за плашещо пространство, пише AdvertisingAge. Така е, защото видеопорталът съдържа огромен брой най-различни записи. Както такива, до които всеки би искал да рекламира, така и други, с които никой не би желал да асоциира марката си.
Компаниите в отделните браншове държат да сложат рекламен банер само до тези видеозаписи, които съответстват на бизнеса и мисията им. Производител на храна за вегетарианци например не би желал да позиционира рекламата си до записите в категорията „заколение на крави”.
Затова YouTube вгради последната си услуга „целеви изключвания” (target excludes). Нововъведението дава възможност на рекламодателите да посочат до кое видео, жанрова поредица от записи или канал в сайта не искат да се появява логото им. Услугата цели да се справи с най-мощната рекламна критика срещу YouTube, която гласи, че никога не се знае до кое неподходящо видео ще попадне марката.
Освен нежеланите клипчета и канали, чрез изключването рекламодателите могат да премахнат присъствието си и от тези страници във видеопортала, където рекламата им има незадоволителен или нищожен ефект.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.