Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|YouTube става по-ценен от Twitter
Видеопорталът на Google, YouTube, бе оценен от американската изследователската фирма Jeffries на стойност между 26 и 40 млрд. долара, съобщава Adweek. Това означава, че скоро YouTube може да надмине стойността на Twitter и да стане по-важен за рекламодателите.
Според Jeffries пазарът на онлайн видео ще надхвърли 17 млрд. долара в САЩ до 2017 г. YouTube ще нарасне от 5.9 млрд. долара рекламни продажби на видео тази година, до 8,8 млрд. през 2016 г. Над 1 млрд. души го посещават месечно.
Google поделя около половината от рекламните приходи в YouTube с авторите на видео съдържание в сайта, припомня Jefferies. След това разделяне рекламните приходи на YouTube за тази година ще бъдат 2,8 млрд. долара, което е с 48% повече спрямо миналата година. Сайтът бележи сериозен възход. През 2015 г. приходите му ще нараснат до 3,5 млрд., прогнозират наблюдателите.
YouTube бе закупен от Google през 2006 г. за 1,65 млрд. долара. Тогава се коментираше дали платената сума не е твърде голяма. Днес става ясно, че сделката е един от най-големите бизнес успехи на гиганта в интернет търсенето.
Google, като цяло, се оценява на около 400 млрд. долара.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.