YouTube става по-ценен от Twitter

YouTube става по-ценен от Twitter

Видеопорталът на Google, YouTube, бе оценен от американската изследователската фирма Jeffries на стойност между 26 и 40 млрд. долара, съобщава Adweek. Това означава, че скоро YouTube може да надмине стойността на Twitter и да стане по-важен за рекламодателите. 

Според Jeffries пазарът на онлайн видео ще надхвърли 17 млрд. долара в САЩ до 2017 г. YouTube ще нарасне от 5.9 млрд. долара рекламни продажби на видео тази година, до 8,8 млрд. през 2016 г. Над 1 млрд. души го посещават месечно.

Google поделя около половината от рекламните приходи в YouTube с авторите на видео съдържание в сайта, припомня Jefferies. След това разделяне рекламните приходи на YouTube за тази година ще бъдат 2,8 млрд. долара, което е с 48% повече спрямо миналата година. Сайтът бележи сериозен възход. През 2015 г. приходите му ще нараснат до 3,5 млрд., прогнозират наблюдателите.

YouTube бе закупен от Google през 2006 г. за 1,65 млрд. долара. Тогава се коментираше дали платената сума не е твърде голяма. Днес става ясно, че сделката е един от най-големите бизнес успехи на гиганта в интернет търсенето.

Google, като цяло, се оценява на около 400 млрд. долара.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 21 до 27 юли
Milliyet: Туристите в Турция са предупредени за риск от инфекция с опасни бактерии
Футболната легенда Пол Гаскойн е хоспитализиран в безсъзнание
Екстремни жеги: Гърция се готви за шест поредни дни с температури до 43 градуса
Светът на парите: Днес всички искат да са банки, а това не се харесва на банките
Властите в Афганистан задържаха десетки млади жени за нарушения на нормите за облекло
Търговският министър на САЩ: 1 август е твърд краен срок за влизане в сила на митата
Financial Times: Екстремните жеги вдигат на цените на храните и подхранват инфлацията