Yves Saint Laurent свърза Web3 с онлайн пазаруването

Yves Saint Laurent свърза Web3 с онлайн пазаруването

Yves Saint Laurent свърза Web3 с онлайн пазаруването

Yves Saint Laurent Beauty стартира на 30 януари Web3 кампания в две части, отбелязваща пускането на Black Opium le Parfum, предава Marketing Dive. Лансирането на продукта стана в сътрудничество с Wunderman Thompson France и технологичния партньор Arianee.

В първата част на кампанията NFT ще бъдат подарени на тези, които закупят новия аромат чрез онлайн магазина на марката във Франция, САЩ, Обединеното кралство и Австралия. Потребителите, които изтеглят приложението YSL Beauty wallet, могат да поискат един от двата различни NFT, които от своя страна ще отворят достъп или до ваучер за подарък, ексклузивно съдържание или частна продажба при втората активация на Web3.

Със своята Web3 кампания от две части YSL Beauty демонстрира как NFT могат да бъдат обвързани и допълващи изживяванията при онлайн пазаруване.

Всички приходи, генерирани от продажбите на NFT, ще бъдат дарени на партньорски благотворителни организации на програмата Abuse is Not Love, която се бори срещу насилието от интимния партньор. 

Всичко за кампанията на YSL Beauty

Кампанията на YSL Beauty демонстрира как марките за търговия на дребно и за красота могат да обвържат изживяването при онлайн пазаруване с нововъзникващите Web3 технологии като NFT, които останаха част от книгите за игри на маркетолозите въпреки срива на по-големия пазар за базираната на блокчейн технология и може да бъдат подготвени за възраждане.

Пускането на пазара на Black Opium le Parfum включва няколко компонента, които биха могли или да задълбочат ангажираността, или да предизвикат търкания за някои потребители. В първата й част потребителите, които закупят аромата на няколко пазара, ще имат достъп до YSL Beauty Night Block NFT (предлага се в 2000 единици) или по-рядко издание, което е ограничено до 14 единици и дава право на собствениците на шишенце от аромата и подбран комплект за красота YSL.

NFT в първия спад ще предоставят достъп до отделни изживявания:

  • достъп до частните продажби на втората част от активирането на Web3;
  • ваучер за подарък от yslbeauty.com;
  • ексклузивно съдържание, създадено от главния парфюмерист Натали Лорсън.

Собствениците на YSL Beauty Block NFT след това ще могат да закупят втори кръг от NFT, създадени в сътрудничество с художници, приходите от които ще подкрепят програмата Abuse is Not Love – наслояване на целенасочен елемент върху кампания.

Изданието припомня, че Yves Saint Laurent вече си партнира с Web3 платформата P00Ls за своите награди Golden Block и Pride Blocks, които й помогнаха да изгради общност от 24 000 притежатели на NFT. YSL NFT се изсичат в блокчейна Polygon чрез протокол Arianee.

Според доклада на Deloitte Global Marketing Trends, въпреки срива на пазара около NFT, блокчейн технологията остава в съзнанието на маркетолозите, като 41% от тях планират да използват технологията в подкрепа на своите рекламни стратегии през 2023 г. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ