Агенция McCann премахна Erickson от името си

Агенция McCann премахна Erickson от името си

Рекламният гигант от Мадисън Авеню – агенция McCann Erickson изпусна втората дума от името си. По този начин, без официално да го обявява, компанията направи ребрандиране, коментира Business Insider. Сега вече ще се нарича само "McCann". 

"По някакъв начин моделът следва това, което направи Ogilvy & Mather, когато стана Ogilvy”, обясни Джеръми Милър, говорител на агенцията.

Скъсяването и опростяването на имената на агенциите е честа практика в света на международните рекламни компании. Така например J. Walter Thompson стана JWT преди няколко години. Young & Rubicam почти винаги се изписва като Y&R. А Crispin Porter + Bogusky обозначава себе си като CP+B в материалите си от месеци насам.

Специално агенция McCann Erickson има дълга история с традиции в рекламирането. Тя стартира като Erickson Company в САЩ през 1902. През 1930 се слива с Erickson. Основателят й Алфред У. Ериксън е роден през 1870 и умира през 1936 г. А Харисън Кинг Маккан живее между 1880 и 1962.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Цитат на деня
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
Учени от САЩ и Япония разкриват нови данни за „призрачните“ частици неутрино
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор