Ако хората в рекламния бизнес бяха герои от „Игра на тронове“

Ако хората в рекламния бизнес бяха герои от „Игра на тронове“

В необичайно забавна галерия, рекламна агенция Chimp&z от Индиана, САЩ, се заиграва с характера на героите от култовия фантастичен сериал "Игра на тронове" и показва кой в рекламния бизнес кой образ от сериала би бил.

Творците и фенове на филма от агенцията свързват лицата на сериала с основните фигури в рекламата - като се започне от специалиста по човешки ресурси и се приключи с клиента - рекламодател. Правят го чрез перфектно избрани цитати, свързани със сответния герой. 

Това е хумор, който членовете на екипите от рекламния бранш ще разберат най-добре, особено ако са почитатели на "Игра на тронове". 

Илюстрациите представя Adweek. Още думи са излишни - за повече настроение, само вижте!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Мъск обяви тотална война: Тръмп е в досиетата Епстийн
Тръмп: Може би е по-добре да оставим Украйна и Русия да се борят известно време
Златен дъжд: Кои са най-печелившите акции от европейския отбранителен сектор?
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Tesla загуби $150 млрд. от оценката си заради кавгата между Тръмп и Мъск
Митове и реалност: Ще плаща ли България чужди дългове, когато влезе в еврозоната?