Американски експерти се усъмниха в мониторинга на интереса към интернет

Американски експерти се усъмниха в мониторинга на интереса към интернет

Отчитането на действията на потребителите в интернет се смята за неточно и твърде разнородно, смятат все повече рекламни специалисти в САЩ. Според тях, това е проблем, който може да бъде разрешен чрез общите усилия на различни представители на маркетинговата индустрия.

Измерването на съдържанието в дигиталните медии е истински хаос, пише в AdvertisingAge авторката Шерил Мейн.

Има множество търговци, които произвеждат огромно количество информация. Няма обаче „валута”, която да управлява планирането, купуването и доставянето на гарантирана аудитория за „полетите" на рекламните съобщения.

Рекламирането в интернет не е достатъчно гостоприемно за марката, защото дори в САЩ то се измерва в кликвания и действия в сайтовете, което не е достатъчно точно.

Затова в Щатите се предлага създаването на коалиция от различните браншове, която обединява маркетингови компании насочени към потребителите, рекламни агенции и медийни компании. Те могат да идентифицират и създадат консенсусна система за измерване на статистиката на интереса в интернет, която е важна за бизнеса с дигитална реклама.   

Шерил Мейн предлага да бъде установено правителствено тяло или санкционираща институция, която да постави общи стандарти в отмерването на случващото се в сайтовете и да разпространява точни анализи в случай на рекламен интерес.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Оптимизъм на борсите в Европа на фона на търговското споразумение между САЩ и Виетнам*