Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Американските рекламодатели се насочват към дигиталното видео
75% от старшите изпълнителни директори в САЩ планират да прехвърлят фокуса на рекламните си бюджети от телевизията към дигиталната видео реклама. Това посочва проучване сред 5000 рекламни мениджъри в САЩ, участвали в конференцията Digital Content NewFronts на Бюрото за интерактивна реклама IAB в страната.
Две трети от всички участници в събитието са посочили, че в предстоящите 12 месеца ще насочат повече рекламни долари към дигиталното видео, съобщава Business Insider. 15% все още се колебаят. Едва 9 на сто твърдят, че е малко вероятно да обърнат повече внимание на този вид реклама.
Запитани в какви медийни канали ще доставят новото си видео съдържание, 73% казват, че ще предпочетат т.нар. pre-roll реклами, които се завъртат в YouTube като видео в рекламни паузи преди или по време на партньорски видео програми, излъчвани в сайта. Зрителите пред дигиталното устройство могат да кликват на тях, за да разберат повече за рекламодателя. От това се измерва ефективността им като рекламен инструмент.
53% от участниците в допитването посочват още, че смятат да покажат рекламата си най-вече в социалните медии. 41% ще заложат на промотираното съдържание, 38% на брандираното съдържание, 37% на банер рекламата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.