Американските рекламодатели се насочват към дигиталното видео

Американските рекламодатели се насочват към дигиталното видео

75% от старшите изпълнителни директори в САЩ планират да прехвърлят фокуса на рекламните си бюджети от телевизията към дигиталната видео реклама. Това посочва проучване сред 5000 рекламни мениджъри в САЩ, участвали в конференцията Digital Content NewFronts на Бюрото за интерактивна реклама IAB в страната.

Две трети от всички участници в събитието са посочили, че в предстоящите 12 месеца ще насочат повече рекламни долари към дигиталното видео, съобщава Business Insider. 15% все още се колебаят. Едва 9 на сто твърдят, че е малко вероятно да обърнат повече внимание на този вид реклама.

Запитани в какви медийни канали ще доставят новото си видео съдържание, 73% казват, че ще предпочетат т.нар. pre-roll реклами, които се завъртат в YouTube като видео в рекламни паузи преди или по време на партньорски видео програми, излъчвани в сайта. Зрителите пред дигиталното устройство могат да кликват на тях, за да разберат повече за рекламодателя. От това се измерва ефективността им като рекламен инструмент.

53% от участниците в допитването посочват още, че смятат да покажат рекламата си най-вече в социалните медии. 41% ще заложат на промотираното съдържание, 38% на брандираното съдържание, 37% на банер рекламата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Протести в Украйна, след като Зеленски подписа закон, насочен срещу антикорупционните органи
Образователното министерство въвежда интегрални задачи в изпитите след 7-и и 10-и клас и увеличава ваканциите
Отиде си роклегендата Ози Озбърн
Българският паспорт се нарежда на 13-то място по сила в света
В кои държави средната заплата не стига, за да си платите наема?
Времето в сряда: Слънчево до обяд, след това - дъжд и гръмотевици
Гърция посреща пикът на екстремните жеги, подготвя план за справяне със сушата
Тръмп обвини Обама в измяна във връзка с разследването за руска намеса в изборите в САЩ през 2016 г.