Американските рекламодатели се насочват към дигиталното видео

Американските рекламодатели се насочват към дигиталното видео

75% от старшите изпълнителни директори в САЩ планират да прехвърлят фокуса на рекламните си бюджети от телевизията към дигиталната видео реклама. Това посочва проучване сред 5000 рекламни мениджъри в САЩ, участвали в конференцията Digital Content NewFronts на Бюрото за интерактивна реклама IAB в страната.

Две трети от всички участници в събитието са посочили, че в предстоящите 12 месеца ще насочат повече рекламни долари към дигиталното видео, съобщава Business Insider. 15% все още се колебаят. Едва 9 на сто твърдят, че е малко вероятно да обърнат повече внимание на този вид реклама.

Запитани в какви медийни канали ще доставят новото си видео съдържание, 73% казват, че ще предпочетат т.нар. pre-roll реклами, които се завъртат в YouTube като видео в рекламни паузи преди или по време на партньорски видео програми, излъчвани в сайта. Зрителите пред дигиталното устройство могат да кликват на тях, за да разберат повече за рекламодателя. От това се измерва ефективността им като рекламен инструмент.

53% от участниците в допитването посочват още, че смятат да покажат рекламата си най-вече в социалните медии. 41% ще заложат на промотираното съдържание, 38% на брандираното съдържание, 37% на банер рекламата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Караджов за искания подкуп от шофьори на Роби Уилямс: Случаят е срам и позор
Мерц: Европа не е във война, но вече не е в мир с Русия
Перник и останалите населени места, захранвани от язовир "Студена", са без вода
Тръмп и Нетаняху се договориха за план за прекратяване на войната в Газа, подкрепата на „Хамас“ е под въпрос
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Джей Ди Ванс: Вървим към спиране на работата на федералното правителство
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия