БАПРА отличи най-добрите в пиара у нас

БАПРА отличи най-добрите в пиара у нас

На официална церемония снощи Българската асоциация на PR агенциите връчи тазгодишните награди за най-успешни PR проекти в конкурса BAPRA Bright Awards 2012.

All Channels Communication Group взе голямата награда „Агенция на годината”, а за „Комуникационна кампания на годината” беше избрана „Аз съм с теб” на „От-до консулт”. Участниците в конкурса бяха оценявани от 17 от най-изявените международни специалисти. Председател на журито бе Пол Холмс, основател на The Holmes Report и най-влиятелният анализатор на PR пазари в света.

„Кампаниите тази година са на много високо ниво. Българският PR бизнес се развива изключително динамично”, сподели впечатленията си Пол Холмс, който за трета поредна година е начело на журито на BAPRA Bright Awards. „Българските агенции демонстрират истинско развитие не само в оригиналността на идеите. Днес те са по-практични от всякога. Решенията им са изцяло обвързани с резултатите и всеки аспект от комуникацията е внимателно обмислен така, че да работи за постигането на максимални резултати с ограничен бюджет”, допълни той.

Отличените с награди BAPRA Bright Awards 2012 в 6-те конкурсни категории са, както следва:

Агенция на годината – All Channels Communication Group;

Комуникационна кампания на годината – „Аз съм с теб” – „От-до консулт” за Roche България;

Кампания за устойчиво развитие – „Живей активно!” на APRA Porter Novelli за Nestle България;

Специално събитие – „Откриване на първия офис на Discovery networks в България” на All Channels Communication Group за Discovery Networks;

Иновативна кампания – „Планета. Хора. Парти” на United Partners за Heineken;

Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел – „VIVACOM Избори 2011” на Vivacom.

„Кампаниите и агенциите, които бяха наградени, са тези, които помагат на българския бизнес да бъде по-успешен и по-етичен“, коментира Александър Дурчев, председател на БАПРА. „BAPRA Bright Awards има за цел да популяризира именно етичните практики, които едновременно с това са и ефективни и смели. Международното жури на конкурса дава възможност да получим такава обективна оценка, която да ни окуражи, че българската PR професия е на верния коловоз.“

Останалите отличени агенции и компании в третото издание на BAPRA Bright Awards 2012 са:

Агенция на годината – второ място за APRA Porter Novelli и трето – за United Partners.

Комуникационна кампания на годината: второ място – „Живей активно” на APRA Porter Novelli; трето място за “SoulHunters” на Saatchi & Saatchi/ Publicis Marc Group;

Кампания за устойчиво развитие: второ място – „Виж нещата отвътре” на PR Net; трето място делят Symmetric Communication, All Channels Group с проекта на SOS Детски селища и Publicis Marc Group с „Освободи интернет”.

Специално събитие: второ място за Publicis Marc Group с „Ариана аматьорска лига 2011”; трето – за APRA Porter Novelli с „Finlandia Design Show”.

Иновативна кампания: второ място за кампанията на reforma “Quiz 365”, трето – за APRA Porter Novelli за „Уникален дизайн за уникална емоция”.

Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел: второ място за Българска национална телевизия и „Малкото голямо четене”, трето – за Еврофутбол с „Печелиш и помагаш”.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Наводнението в Елените взе жертва, областната управа на Бургас помоли армията за помощ (ВИДЕО)
Премиерът на Полша нарече продължаващите руски провокации "нов вид война"
„Топлофикация София“ започва поетапно пускане на парното
Бедствено положение в община Трън
Учени откриват маркери на заболявания в клетките с помощта на AI
Времето: Валежите от дъжд и сняг продължават
Придобиването на EA за 55 млрд. долара е „голяма победа“ за инвеститорите, но поражда несигурност за геймърите
В очакване на присъда: Рапърът Пъф Деди иска да прави платформа с AI със съкилийника си китайски бизнесмен