Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|БАПРА отличи най-добрите в пиара у нас
На официална церемония снощи Българската асоциация на PR агенциите връчи тазгодишните награди за най-успешни PR проекти в конкурса BAPRA Bright Awards 2012.
All Channels Communication Group взе голямата награда „Агенция на годината”, а за „Комуникационна кампания на годината” беше избрана „Аз съм с теб” на „От-до консулт”. Участниците в конкурса бяха оценявани от 17 от най-изявените международни специалисти. Председател на журито бе Пол Холмс, основател на The Holmes Report и най-влиятелният анализатор на PR пазари в света.
„Кампаниите тази година са на много високо ниво. Българският PR бизнес се развива изключително динамично”, сподели впечатленията си Пол Холмс, който за трета поредна година е начело на журито на BAPRA Bright Awards. „Българските агенции демонстрират истинско развитие не само в оригиналността на идеите. Днес те са по-практични от всякога. Решенията им са изцяло обвързани с резултатите и всеки аспект от комуникацията е внимателно обмислен така, че да работи за постигането на максимални резултати с ограничен бюджет”, допълни той.
Отличените с награди BAPRA Bright Awards 2012 в 6-те конкурсни категории са, както следва:
Агенция на годината – All Channels Communication Group;
Комуникационна кампания на годината – „Аз съм с теб” – „От-до консулт” за Roche България;
Кампания за устойчиво развитие – „Живей активно!” на APRA Porter Novelli за Nestle България;
Специално събитие – „Откриване на първия офис на Discovery networks в България” на All Channels Communication Group за Discovery Networks;
Иновативна кампания – „Планета. Хора. Парти” на United Partners за Heineken;
Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел – „VIVACOM Избори 2011” на Vivacom.
„Кампаниите и агенциите, които бяха наградени, са тези, които помагат на българския бизнес да бъде по-успешен и по-етичен“, коментира Александър Дурчев, председател на БАПРА. „BAPRA Bright Awards има за цел да популяризира именно етичните практики, които едновременно с това са и ефективни и смели. Международното жури на конкурса дава възможност да получим такава обективна оценка, която да ни окуражи, че българската PR професия е на верния коловоз.“
Останалите отличени агенции и компании в третото издание на BAPRA Bright Awards 2012 са:
Агенция на годината – второ място за APRA Porter Novelli и трето – за United Partners.
Комуникационна кампания на годината: второ място – „Живей активно” на APRA Porter Novelli; трето място за “SoulHunters” на Saatchi & Saatchi/ Publicis Marc Group;
Кампания за устойчиво развитие: второ място – „Виж нещата отвътре” на PR Net; трето място делят Symmetric Communication, All Channels Group с проекта на SOS Детски селища и Publicis Marc Group с „Освободи интернет”.
Специално събитие: второ място за Publicis Marc Group с „Ариана аматьорска лига 2011”; трето – за APRA Porter Novelli с „Finlandia Design Show”.
Иновативна кампания: второ място за кампанията на reforma “Quiz 365”, трето – за APRA Porter Novelli за „Уникален дизайн за уникална емоция”.
Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел: второ място за Българска национална телевизия и „Малкото голямо четене”, трето – за Еврофутбол с „Печелиш и помагаш”.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.