Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|БАР и БАКА със становище за измерването на ТВ аудиторията
Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) разпространяват съобщение, в което изразяват обща позиция спрямо системата за измерване на аудиторията на телевизионните рекламни кампании у нас.
Ето какво гласи текстът:
„Членовете на БАР и БАКА изразяваме сериозната си загриженост от утвърждаването на българския пазар на две системи за данни за ТВ аудитории, които ще се използват от телевизионните оператори при реализацията на рекламни кампании. Считаме, че различните и противоречиви данни за ТВ аудитории, въз основа на които ще се извършва планирането, осъществяването и ценообразуването при рекламните кампании в електронните медии, ще създадат неяснота, объркване и недоверие на пазара. Това ще затрудни значително достигането до целевите аудитории и ще внесе съмнение за коректността и точността на ценообразуването“.
БАР и БАКА заявяват, че на българския пазар трябва да се приеме единна система, предоставяща достоверни и надеждни данни за ТВ аудиторията у нас. „Вярваме, че тази система трябва да бъде избирана от представителите на рекламния сектор въз основа на ясни и прозрачни критерии, след внимателен анализ на дейността и методите на агенциите, предлагащи данни за ТВ аудитория и следвайки международните практики“, посочват те.
„Ние, членовете на БАР и БАКА, ще работим за утвърждаването на българския пазар на една надеждна и достоверна система за данни за ТВ аудитория, която да бъде призната и използвана от електронните медии при осъществяването на телевизионните кампании. Ще предприемем конкретни стъпки за сътрудничество с всички заинтересовани страни в сектора, а при необходимост сме готови да предприемем конкретни действия за развитие на нормативната уредба, за да се гарантира устойчиво и предвидимо развитие на сектора. Убедени сме, че това е в общ интерес на всички, които осъществяват комуникационна дейност в страната“, посочват още организациите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Цитат на деня
Цитат на деня |Принц Уилям става пилот на хеликоптер за спешна помощ
Маркетинг |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |УниКредит Булбанк е банка на годината
Финанси | Advertorial |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.