Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Билбордовете на 21. век
Шофирате по междуградския път, търсейки най-близкото заведение за бързо хранене. Билбордовете по пътя ви казват неща, които не искате да знаете, докато накрая един от тях ви съобщава, че има приложение, с което ще намерите това, което търсите. Отбивате, сваляте го и два завоя по-надолу вече сте седнали в ресторанта и хапвате вкусно. Това приложение, наречено RoadNinja, беше представено в Америка миналата седмица от Lamar Advertising Co. Можете да го проверите в iTunes. Неговата поява означава, че маркетинг директорите, които още обмислят бюджетите си за 2012 г., трябва да решат дали да не включат и някаква аутдор медия.
Помислете за това. Толкова много говорим как да направим онлайн технологията значима за място, а вече сме заобиколени от медийни инструменти, които предлагат да двете неща едновременно – от електронни билбордове, до реклами във вестниците и радиото и телевизията. Те се използват заради вложенията в технологиите, за да се прицелят в огромна маса от хора, базирана на много неточна информация.
Няма нищо лошо в традиционните медии освен склонността ни да слагаме отпадъците в тях. Потребителите не са се събудили един ден случайно с чувство на омраза към рекламите в печата. По-скоро са се научили да се отвращават от глупави реклами или от факта, че маркетолозите са преценили, че е ОК да ги прекъсват с информация за нещо, което не ги интересува. В отговор на това си копаем все по-дълбок гроб със създаването на забавно съдържание с което печелим толерантността им в замяна на това да не ги молим да си купуват нищо.
В последно време рекламна агенция Lamar Co. например използва в Щатите друг подход. Тя вгражда в билбордовете си технология за внезапна полза, която ги прави по един нов начин свързани с мястото, където са видени. Да не говорим за това, че така се създава нов медиен канал в приложението, с който могат да се изпращат по-късно онлайн реклами. Бензиностанцията като следващ изход може да покаже промо, което водачът ще види, когато търси най-близкия си любим ресторант.
Това не е брандинг чрез обвързване или ангажиране или осмоза. Не е забавление, а просто премисляне на добрите стари цели на маркетинга. То продава. Но за разлика от старомодния маркетинг, който само дава на потребителя информация, която той може да реши да използва някой ден, тези билбордове комбинират новото и старата медия, за да накарат човека да действа незабавно и да удовлетвори информационна (или хранителна) нужда, която изпитва сега.
Джонатан Салем Баскин в AdvertisingAge
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.