Бионсе е новото лице на Pepsi

Бионсе е новото лице на Pepsi

“Pepsi си купи Бионсе“, съобщават международните медии за маркетинг и реклама. Поп дивата е новото лице на марката. Тя ще участва в няколко годишна кампания, която американския вестник „Ню Йорк Таймс“ оценява на 50 милиона долара.

Бионсе ще се появи в реклами на Pepsi, в специална фотосесия, както и на сините кутийки с газираната напитка през март следващата година. Същевременно Pepsi ще бъде артистичния спонсор на концертите й. Компанията ще вложи милиони в нейните творчески проекти.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 5 февруари. Имен ден празнуват Агата, Добрин, Добринка, Добри
Да се увеличи месечната необлагаема сума за ваучерите за храна настояват от бранша
Тръмп иска САЩ да поемат контрола над Газа и да я превърнат в „Ривиера на Близкия изток“
Асен Василев: Бизнесът и домакинствата имат 134 млрд. лв. в банките
На днешната дата, 6 февруари. Имен ден празнуват Пламен, Пламена, Огнян, Огняна, Светлин, Светльо, Светла
Премиерът нареди превантивни полицейски акции на пътя заради влизането ни в Шенген
Зеленски каза, че би се съгласил на директни преговори с Путин
Премиерът: Ще внесем бюджет на стабилизирането на публичните финанси