Бионсе е новото лице на Pepsi

Бионсе е новото лице на Pepsi

“Pepsi си купи Бионсе“, съобщават международните медии за маркетинг и реклама. Поп дивата е новото лице на марката. Тя ще участва в няколко годишна кампания, която американския вестник „Ню Йорк Таймс“ оценява на 50 милиона долара.

Бионсе ще се появи в реклами на Pepsi, в специална фотосесия, както и на сините кутийки с газираната напитка през март следващата година. Същевременно Pepsi ще бъде артистичния спонсор на концертите й. Компанията ще вложи милиони в нейните творчески проекти.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
Защо „перфектно“ често е враг на „добро“?
Слънце и високи температури в края на уикенда
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
Останете близо до потенциалните клиенти въпреки тенденцията за дигитален детокс
Плаващо устройство превръща дъждовните капки в електричество
Зеленски обяви смени в ръководствата на ключови енергийни компании